Zvijezda majoneza napunila već 60 godina

27. studenoga 2019.

Foto: Zvijezda

Zvijezda majoneza, jedan od najpoznatijih domaćih brendova, ove godine slavi 60. rođendan. Veliku obljetnicu Zvijezda je obilježila na Festivalu majoneze u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar.

Početak proizvodnje majoneze 1959. godine jedan je od ključnih trenutaka u povijesti Zvijezde, kaže Tihomir Adam, direktor Zvijezde. "Do tada se majoneza smatrala luksuznim jelom koje se moglo pronaći samo u finoj kuhinji. Priprema je dugo trajala, a i namirnice nisu bile svima dostupne. Zvijezdinom proizvodnjom majoneza je postala lako dostupna gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i sa zadovoljstvom mogu reći da je i danas neizostavna u našoj kuhinji jer povezuje sve okuse i generacije", kaže Adam.

Tihomir Adam direktor Zvijezda

Zvijezda majoneza danas je treći najjači brend u Hrvatskoj i prvi izbor kad je majoneza u pitanju, za što je zaslužan nzin okus i originalna tradicionalna receptura koju su Zvijezdini tehnolozi osmislili prije 60 godina i do danas se nije mijenjala, kažu u toj kompaniji.

Majonezu voli većina Hrvata. Od 4,2 milijuna stanovnika, njih 71,5 posto ili čak tri milijuna jede majonezu, a među njima najviše je onih koji biraju upravo Zvijezdinu. Godišnje u prosjeku svaki stanovnik Hrvatske uživa u 1,26 kilograma majoneze. Podjednako je vole i žene (51 posto) i muškarci (49 posto), a najviše se njome jelo popravlja u Zagrebu i okolici (27,8 posto), a zatim slijedi Dalmacija (19 posto) pa sjeverna Hrvatska (17,7 posto).

Godišnje se u prosjeku proizvede oko 20.000.000 komada svih vrsta Zvijezda majoneze. Najpopularnija je među njima ona u vrećici, a kada bi se poredale sve proizvedene vrećice Zvijezda majoneze u jednoj godini, pokrila bi se udaljenost od Zagreba do Berlina.

P.hr/K.S.