Zlatnu kunu dobili Cedevita, Nanobit i Pirić Montage

26. studenoga 2019.

Ilijana Grgić

Nagradu Zlatna kuna ove godine  za najbolje veliko trgovačko društvo dobila je zagrebačka Cedevita. U ovoj kategoriji bili su nominirani još i rovinjska Maistra, DS Smith Belišće Croatia, Đuro Đaković Montaža iz Slavonskog Broda te Končar Distributivni i specijalni transformatori iz Zagreba.

Najbolje srednje trgovačko društvo jest zagrebački Nanobit. Za ovu nagradu nominirani su bili još i osječki Barrage, Decospan Mato furnir iz Oprisavaca, MMM-Vukelić iz Novske, te NDK iz  Štrigove. 

Za najbolje malo trgovačko društvo bili su nominirani Calvados Club iz Splita, Microblink iz Zagreba, Termostroj iz Lučkog i splitski Pro Integris, a nagradu je odnio šibenski Pirić Montage.

Zlatnu kunu za najuspješniji post startup dobio je Diversitas IT sustavi. Najinovativnija tvrtka kalinovečki je Rasco. Zlatnu kunu za najbolju banku dobila je Zagrebačka banka a najbolje društvo za osiguranje i dobitnik Zlatne kune je Croatia osiguranje. Priznanje za promicanje gospodarstva dodijeljeno je Tomislavu Dominkoviću, Mislavu Balkoviću i Hrvoju Balenu s Visokog učilišta Algebra, dok je Priznanje za izvrsnost, inovacije i poduzetništvo u zdravstvu otišlo u ruke Specijalne bolnice Sv. Katarina.

Zlatna kuna za Životno djelo uručena je Ivanu Kataviću, direktoru tvrtke KTC Križevci koja zapošljava 1.400 djelatnika, ostvaruje godišnji promet od oko 1,8 milijardi kuna i uživa velik ugled kod domaćih dobavljača čiji proizvodni asortiman čini više od 90 posto prodajnog programa firme.

Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović kune istaknuo ne smijemo biti usredotočeni samo na domaće tržište, već se trebamo se okrenuti globalnom, privatnom, modernom i proaktivnom. Predsjednik Vlade Andrej Plenković kaže kako Zlatna kuna na najbolji način rezimira kvalitetu hrvatskih poduzetnika i stanje hrvatskog gospodarstva.

Zlatna kuna se od 1993. dodjeljuje za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskome gospodarstvu u cjelini. Lista nominacija temelji se na izračunu utvrđenih pokazatelja, a primjereno se vrednuje i ukupni poslovni imidž trgovačkih društava, njihov utjecaj na razvoj djelatnosti kojoj pripadaju, kao i doprinos razvoju hrvatskoga gospodarstva u cjelini