Zaposlenici trebaju više podrške i pohvalu menadžera

16. kolovoza 2019.

Foto: Pixabay

Istraživanje provedeno među 1.500 zaposlenika u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji i Australiji pokazalo je kako radnici očekuju stalno priznavanje svoga rada što znači da povremeno slanje mailova s pohvalama ili poneka javna pohvala poput "napravili ste dobar posao" te godišnje nagrade neće biti dovoljne.

Istraživanje koje je proveo Reward Gateway pokazalo je kako zaposlenici zahtijevaju da ih se cijeni redovitije i na smisleni način. Oko 40 posto ispitanika misli kako njihovi menadžeri nagrađuju pojedine zaposlenike na način koji nije fer u odnosu prema drugima, a čak trećina smatra kako nisu primili adekvatne nagrade za obavljen posao.

Iako se godišnje u svijetu čak 46 milijardi dolara daje za nagrade i programe namijenjene radnicima, radnici smatraju kako nagrađivanja nema dovoljno niti je sustav nagrađivanja smislen. Gotovo četvrtina ispitanih želi biti prepoznata na različitim instancama, gotovo dvije trećine smatra da menadžeri mogu napraviti iskorak pohvalivši posao nakon što je obavljen, a tri četvrtina njih smatra kako bi moral zaposlenika bio viši kada bi se više hvalio rad radnika.

Krešimir Sočković