Započinje prva nacionalna kampanja ruralnog turizma

4. svibnja 2021.

Foto: HTZ

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica, radi dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, pokreću promotivnu kampanju Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! Kampanja, koja je predstavljena u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih videopriloga kojima će biti obuhvaćena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.

Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište kako bi autohtonim doživljajima potaknule turistički promet u hrvatskim ruralnim destinacijama. Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih videomaterijala popularna je voditeljica Doris Pinčić.

"Danas stavljamo u fokus sve bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U sklopu ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, na putovanjima ruralnom Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine te srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma", kazala je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

U današnje vrijeme, kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, ministrica ističe da turisti sve više traže boravak u prirodi i na svježem zraku, a da je ruralni turizam proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima.

Prilika za produljenje turističke sezone

"Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnoga hrvatskog turizma obogaćivanjem ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće", poručila je Brnjac.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić kazao je da se ruralni turizam u pandemijskim okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima, u narednim će godinama biti sve traženiji jer se i domaći i strani gosti sve više okreću istraživanju neotkrivenih destinacija.

"Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo svojom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe Naše", kazao je Staničić.

Kampanja će se provoditi na online i offline komunikacijskim kanalima te na društvenim mrežama Croatia, Full of Life, uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Uz Ministarstvo turizma i sporta, inicirala ju je Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma te obiteljskog smještaja pri HGK-u.

P.hr/I.B.