Zagreb i Zagrebačka županija u prvoj zajedničkoj turističkoj kampanji

10. srpnja 2020.

Foto: Turistička zajednica grada Zagreba

Turističke zajednice Zagreba i Zagrebačke županije pokrenule su prvu zajedničku turističku kampanju 'Blizu grada, blizu srca/Around Zagreb', kojom promoviraju glavni grad i zagrebački zeleni prsten kao jedinstvenu destinaciju, izvijestili su iz TZGZ-a. To je ujedno i prvi put da Turistička zajednica grada Zagreba  i Turistička zajednica Zagrebačke županije surađuju u nekom projektu promocije. Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost, kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike kampanje, ističe direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld. 

"Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod, kampanja 'Blizu grada, blizu srca / Around Zagreb' je drugačija i važna jer konkretno promovira destinaciju i sada i partnerski nastupamo na ciljanim tržištima poput Njemačke, Austrije, Slovenije, BiH i, naravno, u drugim dijelovima Hrvatske", kaže Bienenfeld.

Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović kaže da suradnja zapravo potvrđuje prijateljstvo i povjerenje između Zagreba i Zagrebačke županije i u ovim izvanrednim okolnostima koronakarize.

"U pripremi kampanje pratili smo trendove na tržištu putovanja, ali i sigurnosnu situaciju, a kampanju, uz hrvatski, pokrećemo i na tri strana jezika (engleskom, njemačkom i slovenskom). Sigurni smo da ćemo zajedničke kampanje provoditi i ubuduće, jer Zagrebačka županija 'grli' Zagreb", istaknula je Alilović.

Kampanja "Blizu grada, blizu srca" kreirana je kao jedinstvena platforme za promociju bogate ponude Zagreba i okolice te će se tržištima obraćati cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja na raznolikost, atraktivnost i kvalitetu turističke ponude Zagreba i Zagrebačke županije.

Hina/P.hr