Više od 8 milijuna impresija na kampanju za digitalne nomade

27. travnja 2021.

Foto: Shutterstock

Kampanja Hrvatske turističke zajednice za digitalne nomade "Croatia, your new office!" ostvarila je u prvih mjesec dana provedbe, od sredine ožujka do sredine travnja, na tržištima SAD-a, Kanade i Ujedinjena Kraljevstva više od osam milijuna impresija. 

Aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje HTZ provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.

"Digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu pridonijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine, dok samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne dobrobiti cijelom nizu djelatnosti, pa tako i turističkom sektoru. Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija digitalnih nomada te ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti kako bismo u tome bili što uspješniji", istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako je drugi val promotivne kampanje planiran za drugu polovinu 2021. godine. 

Među destinacijama najviše je zanimanja za srednju Dalmaciju, Istru, Dubrovnik i Zagreb.

P.hr/I.G.