Viacom i CBS stvaraju medijsku megakompaniju

14. kolovoza 2019.

Foto: Viacom CBS

Medijski divovi CBS i Viacom najavili su spajanje poslovanja kako bi se prilagodili promjenjivim zahtjevima klijenata i uspješnije konkurirali Netflixu i ostalim medijskim tvrtkama.  Nova kompanija imat će 28 milijardi dolara prihoda i obuhvatit će brandove poput MTV-ja, Comedy Centrala i Paramount Picturesa. 

Odluka o spajanju vremenski se poklopila sa sve žešćom konkurencijom u sektoru u kojem danas dominiraju Netflix i Disney-Fox. ViacomCBS kontrolirat će holding kompanija National Amusements čiji su vlasnici miljarder Sumner Redstone i njegova kći Shari. Redstone je prije 14 godina odvojio Viacom od CBS-a u želi da bolje iskoristi njegov potencijal, budući da je u to vrijeme Viacom za razliku od CBS-a bilježio rast gledanosti. Predsjednik i izvršni direktor ViacomCBS-a bit će sadašnji izvršni direktor Viacoma Bob Bakish a privremeni izvršni direktor CBS-a Joe Ianniello bit će imenovan predsjednikom uprave i šefom CBS-a.

U Viacomu i CBS-u očekuju da će spajanjem uštedjeti oko 500 milijuna dolara. Osim u matičnom SAD-u, nova će kompanija biti zastupljena, između ostalog, i u Velikoj Britaniji, Argentini i Australiji.

Hina, P.hr