Velika događanja prilika su za promociju Hrvatske

24. veljače 2020.

Foto: Rijeka 2020/Twitter

Ova je godina puna velikih međunarodnih događanja koja pružaju odličnu priliku za dodatnu promociju Hrvatske u svijetu. Hrvatska turistička zajednica krajem prosinca u Bruxellesu započela je veliku promotivnu kampanju povodom predsjedanja naše zemlje Vijećem Europe, a sada se pripremaju nove kampanje i promocija hrvatske eno-gastronomije.

„S obzirom na važnost turizma za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo, bit ćemo prisutni i na velikoj međunarodnoj gospodarskoj smotri EXPO Dubai, gdje ćemo brojnim postojećim, ali i potencijalnim novim partnerima imati priliku pokazati sve ono najbolje što Hrvatska nudi svijetu. Nadamo se da će cijelu naciju ponovno veseliti i uspjesi naših Vatrenih koji su rezultatom iz Rusije značajno pridonijeli promociji zemlje, a nama dali odličnu priliku za postizanje dodatnih promotivnih učinaka realizacijom posebnih kampanja. Tu su i Olimpijske igre u Tokiju na kojima ćemo predstaviti cjelokupnu hrvatsku turističku ponudu i bodriti naše sportaše. Poseban fokus u ovoj godini usmjerit ćemo na domaće tržište za koje smo pripremili veliku promotivnu kampanju u sklopu koje će domaći gosti u pred i posezoni moći ostvariti putovanja diljem Hrvatske po atraktivnim cijenama. U promotivne svrhe ove ćemo godine koristiti činjenicu da Hrvatska predsjeda Vijećem EU, ali i sve što je vrijedno pažnje, od naših umjetnika, dizajnera, sportskih uspjeha vrhunskih sportaša do posebnih evenata po tržištima koji uvijek pobuđuju veliki interes", nabraja Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.

Europska prijestolnica kulture

Ove je godine i Rijeka Europska prijestolnica kulture. Tu su činjenicu neki gradovi jako dobro iskoristili, a neki slabije. Prema mišljenju Staničića, radi se o prestižnoj tituli koja za Rijeku predstavlja izuzetnu priliku da se dodatno pozicionira na europskoj turističkoj karti kao destinacija bogate i raznovrsne kulturne i turističke ponude.

"Vremenski se ona u jednom dijelu preklapa s predsjedanjem Hrvatske Vijećem Europe, pa će oči europske, ali i svjetske javnosti dodatno biti uprte u nas, što nam je svakako dodatni plus. Mnogi su gradovi znali kapitalizirati i iskoristiti ovu priliku na najbolji mogući način transformirajući se u privlačno kulturno i turističko odredište u koje se turisti redovito i rado vraćaju. Hrvatska turistička zajednica odradila je u prošloj godini čitav niz promotivnih aktivnosti za predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture, i to u Londonu, Šangaju, Parizu, ali i u Berlinu, Melbourneu i Sydneyju. Vrlo usko surađujemo sa županijskom i gradskom turističkom zajednicom jer je ovo prilika da se, uz Rijeku, pozitivno utječe na imidž i prepoznatljivost cijele kvarnerske regije koja obiluje ne samo bogatom kulturnom baštinom već i zanimljivim turističkim događanjima", pojašnjava Kristijan Staničić.

Za uspješno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture vrlo su važni sadržaj i program, kaže Staničić. "U skladu s programom, u Rijeci ćemo, i u ovoj godini, nastaviti organizirati studijska putovanja za eminentne inozemne novinare, blogere, influencere s naših najvažnijih tržišta poput Italije, Francuske, Austrije, Španjolske, Njemačke, ali i s dalekih tržišta. Na društvenim mrežama nastavljamo provoditi kampanje i nagradne igre u vezi s Rijekom kao jednom od prijestolnica kulture za 2020. Samo u veljači Rijeku smo predstavili u Milanu, ali i na nama iznimno važnom bavarskom tržištu, u Münchenu. I protekli vikend na press trip u Rijeku doveli smo novinare iz Francuske i Mađarske. Drago nam je da je Rijeka ove godine izabrana među 20 najboljih destinacija koje ove godine svakako treba posjetiti te se, u sklopu europske organizacije European Best Destinations sa sjedištem u Bruxellesu, natječe za titulu najbolje europske destinacije", kaže Kristijan Staničić.

 

 

Jozo Vrdoljak