Hrvatska zaostaje u golf turizmu za konkurentima na Mediteranu

14. listopada 2019.

Foto: Pixabay

Golf turizam jedan je od najkonkurentnijih i najprofitabilnijih oblika turizma u svijetu, a golf igrališta su sastavni dio turističke ponude svih razvijenih zemalja, a nerijetko i onih koje su međunarodni turizam u većoj mjeri počele razvijati tek nedavno. U Zagrebu je održana 5. Konferencija golf turizma, gdje se usuglašeno kako je hrvatskom turizmu golf potreban, a kao glavni cilj istaknuto je stvaranje pozitivnog ozračja te odluke za realizaciju strategije i akcijskog plana za razvoj golf turizma.

Jedna od karakteristika golf turista je da u prosjeku imaju veću kupovnu moć od ostalih turista. Golf resorti ostvaruju visoke prihode od naknada za igranje na golf terenima, od prihoda smještaja i drugih usluga u turizmu. Golf se može idealno kombinirati s drugim selektivnim oblicima turizma, poput wellnessa i gastro turizma, a dokazano je kako upravo golf može značajno produljiti ljetnu sezonu.

Jednoglasno je zaključeno kako je golf potreban hrvatskom turizmu, a sada je potrebno stvoriti pravni okvir za njegovu realizaciju. 

Konferencija o Golf turizmu 5. Konferencija golf turizma

Na konferenciji je govorio i Bruno Walter, direktor Pratto consultinga i ITB Advisory, tvrtke u vlasništvu najposjećenijeg turističkog sajma u EU – ITB Berlina, koji je predstavio austrijski golf turizam i njegov doprinos respektabilnoj snazi austrijskog turizma, od kojeg su svi sudionici imali priliku mnogo naučiti.

Hrvatska je na početku razvoja ovoga sporta te je iznimka u mediteranskom konkurentskom krugu. Zbog malog broja igrališta i njihove prostorne raspršenosti, postojeća ponuda golfa nedovoljno je atraktivna i Hrvatska danas još nije golf destinacija, iako nam je to cilj postati.

Hrvatska teži produljenju turističke sezone, a razvoj golf turizma svakako je jedan od načina kako razvijati turizam tijekom svih 365 dana u godini. Hrvatska kao zemlja ima velike predispozicije za razvoj golf turizma ponajprije zbog dobre infrastrukture te pogodne klime koja omogućuje igranje tijekom cijele godine.

Tijekom konferencije predstavljeni su rezultati započete 1. analize javnog mišljenja o golf turizmu u Hrvatskoj, kao dio sveobuhvatne strateške analize tržišta i ozračja oko golfa u Hrvatskoj, radi osvještavanja javnosti o svim benefitima koje donosi golf za razvoj turizma i kvalitetu života.

 

P.hr