Uspjeh brenda Viktoria - 8000 njihovih proizvoda stiže na police

22. studenoga 2021.

Foto: Viktoria

Brankica Borović nije ni sanjala da će njezin brend prirodne kozmetike Viktoria pronaći svoje mjesto na policama velikog trgovačkog lanca, naime SPAR je od nje naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom, što je za ovu malu proizvodnju izniman uspjeh.

Riječ je o prirodnoj kozmetici na bazi domaćeg magarećeg mlijeka koja je dermatološki testirana i pogodna za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije. Viktoria krema za lice citrusnog je mirisa pomiješanog s cvijećem smilja i nježne, glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje s nježnim mirisom gardenije i šumskog voća regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom, a može se koristiti i za pranje kose. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje govori poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupanjem u njemu.

Viktorija kozmetika foto 2 Foto: Viktoria

Među posebnostima Viktoria proizvodnje je kreiranje kozmetičkih preparata unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. U njihovoj proizvodnji ključna je sljedivost kao važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda za zdravlje i okoliš.

Uz sjajnu poduzetničku viziju, Brankica se još trebala bolje upoznati s tržištem na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti proces proizvodnje. Priliku za to pronašla je u prijavi na društveno odgovorni projekt Startaj Hrvatska, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca.

P.hr/I.G