Ugostitelji na zagrebačkom Adventu žele bolje uvjete

6. prosinca 2019.

Foto: HTZ

Ugostiteljima je manifestacija zagrebačkog Adventa važna i odlična prilika za promociju eno-gastro ponude iz cijele Hrvatske, no potrebni su im i bolji uvjeti na samim lokacijama 'kućica' te produktivnija suradnja sa svim dionicima te manifestacije, upozorili su iz Nacionalne udruge ugostitelja.

"Zagrebački je Advent doista postao dobar, kvalitetan i popularan brend, od kojeg koristi imaju grad, građani, mi ugostitelji i turisti. Naime, Advent uprihodi oko 500 milijuna kuna, a generira i dodatna radna mjesta te potiče domaću potrošnju plasiranjem domaćih namirnica. Žao mi je što naš trud i sama manifestacija padaju u drugi plan zbog prijepora organizacije, a ta energija trebala bi biti uložena u rješavanje postojećih izazova koji koče daljnji razvoj", poručio je predsjednik Nacionalne udruge ugostitelja Marin Medak.

advent u zagrebu mali orašar

Upozorava pritom da i dalje postoji problem, primjerice, s veličinom kućice kako bi se mogle poštovati gastronomske norme, otpad bi se trebao zbrinjavati kvalitetnije, a imaju i poteškoća s dostavom, odnosno kaznama koje im naplaćuju zbog toga.

"Apeliramo stoga na transparentno poslovanje, koje je osnova svakoga uspješnog projekta. Cilj naše udruge jest da ugostitelji iz cijele Hrvatske odličnom ponudom jela i pića osiguraju sjajan Advent te da se naši gosti uz kućice osjećaju zadovoljno, probaju nešto novo i da doista potaknemo blagdanski duh metropole", naglasio je Medak.

Iz Udruge iznose i kako u posljednjih tri mjeseca pregovaraju s Gradom Zagrebom o poboljšanju uvjeta poslovanja na idućem Adventu, a to su, između ostalog, poticanje održivog poslovanja plastic free i zero waste, uvođenje 'kaucijskih lončića' po uzoru na druge europske gradove, formiranje radne skupine za ocjenu ponude hrane i pića adventskih kućica te pitanje zakupa javnih površina za postavljanje kućica, kako bi ugostitelji koji već posluju u područjima gdje se održava Advent pritom imali prednost.

P.hr/Hina