Pandemija je bila vjetar u leđa našem poslovanju

6. svibnja 2021.

Glovo je španjolski startup koji je s radom započeo 2015. godine te jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu različitih kategorija proizvoda. Godine 2019. godine počeo je poslovati u Zagrebu, u samo dvije godine proširio poslovanje na 11 gradova, a vrlo skoro planiraju otvaranje novih gradova.

"S obzirom na izazovna vremena u kojima živimo, izrazito smo zadovoljni uspjehom platforme. Naime, u samo dvije godine svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je aplikaciju Glovo na svoj mobitel. Kako bismo nastavili pozitivan trend, svakako ćemo posebnu pažnju posvetiti razvoju i rastu kategorije dostave gotove hrane i kategorije dostave namirnica, naravno, sve uz ključna lokalna partnerstva", rekao je Teo Širola, generalni direktor Glovo Hrvatska.

Više od 1.000 trenutno aktivnih Glovera dostavlja proizvode u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Rijeci, Slavonskom Brodu, Sisku, Puli, Karlovcu, Varaždinu i Velikoj Gorici. U dvije godine poslovanja na hrvatskom tržištu Gloveri su dostavili gotovo devet milijuna proizvoda i tako prešli 12 milijuna kilometara, što je poput 30 puta prijeđenoga puta od Zemlje do Mjeseca. Među najčešće naručivanim namirnicama našle su se banane kojih je dostavljeno više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara te voda, krumpir i jaja. Od gotove hrane najpopularniji je takozvani fast food – burgeri, pizza i grill.

Narudžbe namirnica pomoću aplikacije Glovo od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle su za više od 500 posto u odnosu na vrijeme prije pandemije. Iz Glova ističu kako je porast narudžbi u ovoj fazi razvoja očekivan, međutim, činjenica je da je pandemija pridonijela tako visokim rezultatima. Među najtraženijim pojmovima u aplikaciji za vrijeme pandemije našao se kvasac, a od dostavljena kvasca u posljednjih godinu dana moglo se ispeći više od 5.000 kruhova.

Ilijana Grgić / Franjo Maltar