Tjedan odmora vrijedan kreće u listopadu, do 50 posto niže cijene

9. rujna 2020.

Foto: Shutterstock

Akcija Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice Tjedan odmora vrijedan održat će se od 16. do 25. listopada 2020. godine. Njome se želi usmjeriti interes za domaća putovanja te podići razinu turističke aktivnosti u razdoblju izvan ljetnih mjeseci. Građanima Hrvatske i svima zainteresiranima omogućit će se da posjete i upoznaju različite dijelove Hrvatske po 50 posto nižim cijenama na brojne turističke usluge, od smještaja, prijevoza, znamenitosti, pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.

"Ovaj projekt predstavlja inicijativu kojom našim građanima želimo predstaviti sve ljepote i bogatstvo ponuda koje Hrvatska ima tijekom čitave godine. U ovoj turističkoj godini obilježenoj koronom veliki doprinos turističkom prometu dali su domaći turisti, a naša je želja da domaći turisti u ostatku ove godine, ali i u godinama ispred nas, čine sve značajniji dio potražnje te istražuju brojne ponude diljem naše unutrašnjosti i obale. U tjednu odmora vrijednom tijekom listopada nudit će se brojne promotivne ponude koje će se objediniti na jednome mjestu, a namjera nam je ovu akciju nastaviti te održavati redovito tijekom većeg dijela godine", istaknula je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. 

Nikolina Brnjac  Foto: Nikolina Brnjac / Twitter 

U tijeku su prijave poslovnih subjekata koji će svoje ponude nuditi na web-stranici izrađenoj upravo za ovu akciju – tjedanodmoravrijedan.hr, a koja će za korisnike usluga biti uskoro aktivna. Za sudjelovanje u akciji mogu se prijaviti svi poslovni i privatni subjekti iz turističkog sektora, poput hotela, privatnih iznajmljivača, turističkih agencija, restorana, barova, nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, galerija, prijevoznika, rent-a-cara, iznajmljivača plovila te subjekata zdravstvenog i lječilišnog turizma.

"Riječ je o projektu čiji je cilj poticanje domaćega turističkog prometa u razdobljima predsezone i posezone te u kojem sudjeluju pružatelji usluga u turizmu koji će tijekom promotivnog tjedna kreirati vrlo atraktivne i cjenovno dostupnije ponude za sve hrvatske građane. Upravo je domaće tržište u ovoj izazovnoj godini dalo snažan doprinos postignutim rezultatima s visokim udjelom od 20 posto u ukupno ostvarenim noćenjima. Vjerujem da će projekt biti vrlo dobro prihvaćen i u idućim godinama te da će pozitivno utjecati na povećanje turističke potrošnje u zemlji", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Restoran, kuhinja Foto: Pixabay / Ilustracija

Prema podacima iz sustava eVisitor, tijekom 2019. godine domaći turisti ostvarili su 2,4 milijuna turističkih dolazaka te 13,8 milijuna noćenja, odnosno oko 12 posto ukupnih dolazaka i noćenja u 2019. godini. U dosadašnjem dijelu turističke 2020., prema trenutnim podacima iz sustava eVisitor, domaći turisti ostvarili su 1,3 milijuna dolazaka te 9,6 milijuna noćenja, odnosno oko 20 posto ukupnih turističkih dolazaka i noćenja u 2020. godini.

 

P.hr/I.G.