Tehnološka inovacija i globalno jedinstvena platforma za vozila

14. siječnja 2021.

Istraživanju provedenom od strane Instituta za inovacije tijekom 2019. godine na više od 1100 ispitanika, pokazalo je kako više od 50 posto ispitanika u istraživanju, kao najveće izazove i probleme prilikom kupnje rabljenih vozila navelo nepouzdanost informacija, odnosno, slabu kvalitetu informacija o vozilima. S druge strane, prema istom istraživanju, povjerenje i rizik transakcije visoko su na ljestvici strahova kod kupovine rabljenih automobila.

Kako bi odgovorili na ove strahove u Hrvatskoj je razvijena platforma  za prodaju, kupnju i održavanje vozila, iza koje stoji hrvatski startup Neostar. U platformu je uloženo je više od 35 milijuna kuna, a dvije godine su je stvarali domaći i strani stručnjaci.

Ono što platformu razlikuje od svih uobičajenih načina prodaje i kupnje rabljenih vozila jest jednostavnost procesa, usporedivost, pouzdanost i transparentnost informacija te sigurnost za sve korisnike. Prodavatelj započinje prijavu na platformu unosom nekoliko osnovnih podataka o vozilu dok ostatak informacija unose inspektori nakon što vozilo pregledaju po 60 ključnih točaka, fotografiraju i snime u prikazu od 360°. Pregled se u pravilu obavlja već 24 sata nakon iskazane namjere prodaje, a sva vozila koja se oglase na platformi imaju ili tvorničko ili Neostar jamstvo.

"Automobilska industrija u cjelini, pa tako i trgovina automobilima globalno gledajući, nije među predvodnicima digitalne transformacije, već možemo reći da na tom području čak zaostaje. Prema dosadašnjem iskustvu s online prodajom novih i rabljenih vozila uočili smo prostor za konsolidaciju i digitalizaciju usluga vezanih uz trgovinu i održavanje rabljenih vozila ne samo na lokalnoj već i globalnoj razini", istaknuo je Dimitrije Trbović predsjednik Uprave Neostara.

 

I.G/F.M