Tehnološka inovacija i globalno jedinstvena platforma za vozila
Istraživanju provedenom od strane Instituta za inovacije tijekom 2019. godine na više od 1100 ispitanika, pokazalo je kako više od 50 posto ispitanika u istraživanju, kao najveće izazove i probleme prilikom kupnje rabljenih vozila navelo nepouzdanost informacija, odnosno, slabu kvalitetu informacija o vozilima. S druge strane, prema istom istraživanju, povjerenje i rizik transakcije visoko su na ljestvici strahova kod kupovine rabljenih automobila.
Kako bi odgovorili na ove strahove u Hrvatskoj je razvijena platforma za prodaju, kupnju i održavanje vozila, iza koje stoji hrvatski startup Neostar. U platformu je uloženo je više od 35 milijuna kuna, a dvije godine su je stvarali domaći i strani stručnjaci.
Ono što platformu razlikuje od svih uobičajenih načina prodaje i kupnje rabljenih vozila jest jednostavnost procesa, usporedivost, pouzdanost i transparentnost informacija te sigurnost za sve korisnike. Prodavatelj započinje prijavu na platformu unosom nekoliko osnovnih podataka o vozilu dok ostatak informacija unose inspektori nakon što vozilo pregledaju po 60 ključnih točaka, fotografiraju i snime u prikazu od 360°. Pregled se u pravilu obavlja već 24 sata nakon iskazane namjere prodaje, a sva vozila koja se oglase na platformi imaju ili tvorničko ili Neostar jamstvo.
"Automobilska industrija u cjelini, pa tako i trgovina automobilima globalno gledajući, nije među predvodnicima digitalne transformacije, već možemo reći da na tom području čak zaostaje. Prema dosadašnjem iskustvu s online prodajom novih i rabljenih vozila uočili smo prostor za konsolidaciju i digitalizaciju usluga vezanih uz trgovinu i održavanje rabljenih vozila ne samo na lokalnoj već i globalnoj razini", istaknuo je Dimitrije Trbović predsjednik Uprave Neostara.