Studenti, pokažite svoj dizajn i osvojite nagradu

13. siječnja 2022.

Foto: Kaufland

Društveno odgovorno poslovanje više nije samo trend već je u poduzećima diljem svijeta postalo glavna odrednica poslovanja, a kod nas je jedan od predvodnika svakako Kaufland. Taj trgovački lanac svojim društveno odgovornim projektima u posljednjih nekoliko godina izravno pozitivno utječe na lokalne zajednice u kojima posluje, a potiče i pozitivne promjene u ponašanju svojih kupaca.
 
Tako, primjerice, zaštita okoliša u Kauflandu nije samo slovo na papiru. Bili su prvi trgovački lanac, još u siječnju 2020., koji je sa svojih blagajna potpuno izbacio jednokratne plastične vrećice. Nastavljaju raditi na održivim alternativama i uskoro pokreću novu kampanju. Naime, pripremili su zanimljiv natječaj pod nazivom Dizajnom za dobre stvari, kojim pozivaju studente da im se priključe u borbi protiv plastičnog otpada i jednokratnih plastičnih vrećica. Studenti u sklopu ovog projekta svojim idejama i kreativnim rješenjima mogu pridonijeti podizanju popularnosti uporabe višekratnih platnenih vrećica predlažući svoj dizajn za platnene vrećice iz Kauflanda.

Svoje prijedloge dizajna za platnene vrećice iz Kauflanda mogu prijaviti na www.kaufland.hr/dizajnomzadobrestvari, a četiri najbolje ocijenjena grafička rješenja Kaufland će aplicirati na platnene vrećice te prodavati u svim trgovinama u Hrvatskoj. Natječaj traje od 13. do 26. siječnja 2022. godine.

Svaki od četiri pobjednika kao nagradu dobiva Appleovo računalo MacBook Pro.
 

P.hr/B.S.