Studenac širi svoju mrežu, otvorio prvu prodavaonicu u Slavoniji

Foto: Studenac
Studenac je potkraj srpnja otvorio vrata svoje prve prodavaonice u Slavoniji. Za lokaciju prve slavonske trgovine odabrao je upravo 'vrata Slavonije', Novsku.
Nakon Novske, taj trgovački lanac planira otvaranje prodavaonica i u drugim krajevima Slavonije, počevši s Pleternicom. Uz novu kvalitetnu ponudu za kupce, dolazak Studenca na područje Slavonije kreira i nova radna mjesta te i tako pridonosi slavonskom gospodarstvu.
Od strateški važne 2018. godine Studenac snažno raste i razvija se te je danas jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj s više od 1.000 prodavaonica i više od 5.500 zaposlenika. Kompanija nastavlja s poslovnom strategijom rasta uvođenjem novih inovativnih projekata i aktivnosti, ali i unaprjeđivanjem postojećih s ciljem da do kraja godine dosegnu pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđu u top šest maloprodajnih lanaca.
Michal Senczuk i Dragan Baskarad/Foto: Studenac
"S više od 1.000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istodobno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom formatu proximity, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno", rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca, kada je početkom lipnja ove godine Studenac preuzeo Loniju.
Studenac će u idućem razdoblju posebnu pažnju usmjeriti na digitalizaciju poslovanja. Naime, sustavnom analizom i uporabom podataka lanac će odgovoriti na specifične potrebe kupaca i poboljšavati ponudu, od personaliziranih promocija do potpuno lokaliziranog asortimana.
Foto: Studenac
"Digitalna transformacija strateški je smjer kojim bismo napravili još jedan korak bliže kupcima, ali i povećali učinkovitost cjelokupnog poslovanja. Naime, Studenac već sada u svome inovativnom proximity formatu nema izravnu konkurenciju, a intenzivno ćemo nastaviti obogaćivati ponudu prema specifičnim potrebama kupaca", istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.