Studenac preuzeo i Toni markete

Foto: Studenac
Maloprodajni lanac Studenac izvijestio je da je preuzeo prodavaonice kompanije Princeza Korina d.o.o., prepoznatljive pod brendom Toni marketi, a riječ je o 12 maloprodajnih objekata na području Splitsko-dalmatinske županije, koji su zapošljavali približno 40 zaposlenika.
Iz trgovačkog lanca lanca ističu da je preuzimanje nastavak kontinuiranog rasta koji kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon ovogodišnjih akvizicija, među kojima je preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo d.o.o. i kutinske Lonije, ističu da su osnažili svoju poziciju na području Splitsko-dalmatinske županije.
"Pridruživanje prodavaonica Toni marketi u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni. Naš je cilj da novim kupcima, uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata, pružimo ugodno i upotpunjeno iskustvo kupnje."
Preuzete prodavaonice već su rebrendirane u Studenac, a to uključuje i obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce.
Studenac, s gotovo 1.100 prodavaonica i više od 5.500 zaposlenika, nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti radi što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju "i sitno i bitno".