Studenac otvorio drugi krug prijava za donacije neprofitnim organizacijama

10. siječnja 2022.

Foto: Studenac

Studenac je po završetku uspješnoga prvoga kruga i uručenja donacija otvorio novi krug prijava za neprofitne organizacije i udruge u sklopu svojeg društveno odgovornog projekta Korak bliže zajednici. Prijave su otvorene od 1. siječnja pa sve do kraja mjeseca, a zainteresirane organizacije mogu se informirati i prijaviti putem obrasca na internetskoj stranici.

Društveno odgovorni projekt Korak bliže zajednici osmišljen je kako bi Studenac kao kompanija pružio potporu humanitarnim, zdravstvenim i drugim programima koji pridonose dobrobiti i unaprjeđenju života zajednice. U projektu tako mogu sudjelovati sve neprofitne organizacije iz Hrvatske koje se brinu o iskorjenjivanju gladi i promoviraju zdrav život.

"Iznimno smo zadovoljni odazivom neprofitnih organizacija u prvom krugu projekta, a zaprimili smo više od 90 prijava iz cijele Hrvatske. Zahvaljujući jasnim kriterijima, povjerenstvo Studenca odabralo je 10 neprofitnih organizacija koje pomažu svojoj lokalnoj zajednici iskorjenjivanjem gladi i promocijom zdravog života. Sada smo otvorili novi krug prijava i pozivamo sve neprofitne organizacije da se informiraju i prijave na našoj internetskoj stranici Korak bliže zajednici. Nastavljamo njegovati dobrosusjedski karakter i svojim projektima unositi pozitivne promjene u lokalnu zajednicu", istaknula je Jasminka Benazić, voditeljica korporativnih projekata u Studencu.

Riječ je o projektu koji je započet u listopadu 2021., a odabranim organizacijama u prvom krugu projekta Studenac je u prosincu donirao ukupno 100.000 kuna. Tijekom godine projekt će se provoditi ukupno četiri puta, kada će se zaprimati prijave i dodjeljivati sredstva odabranim neprofitnim organizacijama. Iz trgovačkog lanca poručuju da će se pri odabiru njihov stručni tim voditi drugim i trećim UN-ovim ciljem, koji se odnose na iskorjenjivanje gladi i promociju zdravog života te blagostanje za ljude svih generacija.

Društveno odgovorno poslovanje dio je njihove dugoročne poslovne strategije, a ovim se programom nastoji pridonositi pozitivnim promjenama u društvu, poručuju iz Studenca.

 

P.hr/I.B.