30 godina Studenca: Akvizicijama do 3700 zaposlenika i 700 trgovina

26. studenoga 2021.

Mreža Studenca u posljednje tri godine narasla je za oko 70 posto, a za to su zaslužne i akvizicije

Foto: Studenac

Maloprodajni trgovački lanac Studenac slavi 30 godina poslovanja u Hrvatskoj i završava godinu s gotovo 700 prodavaonica i više od 3.700 zaposlenika. Od kada je 2018. godine napravio strateški zaokret, trgovački lanac je u protekle tri godine u poslovanje uložio više od 500 milijuna kuna, a nastavili su s inovacijama i rastom bez obzira na pandemijske okolnosti i usporavanje gospodarstva. Tvrtka je danas među 50 najuspješnijih hrvatskih kompanija.

"Poslovna transformacija cijelog Studenca, od IT-ja i procesa, preko redizajna u konceptima naših prodavaonica, do vrhunske kvalitete proizvoda, dovela je Studenac u društvo vodećih domaćih kompanija. Rasli smo organski i akvizicijama te smo danas lider na Jadranu. Ove godine proširili smo se i u Zagreb te pokazali da ne želimo posustati, bez obzira na okolnosti koje nitko u svijetu nije mogao planirati. Vjerujemo da su trgovine malih formata budućnost maloprodaje u Hrvatskoj i u sljedeće tri godine očekujemo njih 1.000 pod brendom Studenca, a svoju kompaniju među prvih pet domaćih trgovačkih lanaca", rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Michal Senczuk, Michal Senczuk / Foto: Studenac

Mreža Studenca u posljednje tri godine narasla je za oko 70 posto, a za to su zaslužne i akvizicije. Naime, 2019. u svoj brend tvrtka je uklopila Istarske supermarkete i zadarski Sonic, a od ove je godine dio Studenca i biogradski lanac Bure Trgovina. Najavljuju da nastavljaju s poslovnom strategijom rasta kroz akvizicije, usporedo s organskim rastom.

"Studenac intenzivno obogaćuje ponudu uvođenjem globalnih trendova iz sektora maloprodaje i robe široke potrošnje (FMCG) te praćenjem potreba i navika naših kupaca. Uspješno smo implementirali novi koncept proximity trgovine. To znači da smo kupcima nadohvat ruke, bilo da je riječ o lokacijama prodavaonica, praktičnom konceptu dizajna za brzu kupnju ili ponudi s, primjerice, svježim i modernim izborom To go. Suvremeni smo, ali smo i dalje trgovina susjed, s ponudom od svakodnevnih sitnih potrepština do onih bitnih, za posebne ili iznenadne prilike", istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.

Dragan Baškarad Dragan Baškarad / Foto: Studenac 

U Studencu naglašavaju da 75 posto ponude u njihove prodavaonice stiže od domaćih proizvođača, i to u kategorijama svježih proizvoda kao što su meso, mlijeko, voće i povrće. Također, ove su godine predstavili robnu marku Samo u Studencu, a i tu dominiraju domaći proizvođači. Dodatno, već godinama uspješno surađuju s istarskim proizvođačima lokalnih delicija te pod oznakom Biraj istarsko domaćim i stranim kupcima nude izvrsnu kvalitetu autohtonih proizvoda.

P.hr/I.G.