Stemi putem Funderbeama želi prikupiti 300 tisuća eura

29. studenoga 2019.

Foto: Croatian Makers

Zagrebačko-riječka tvrtka Stemi predstavila je na Zagrebačkoj burzi svoju prvu kampanju na crowdinvesting-platformi Funderbeam SEE, kojoj je cilj prikupiti minimalno 300.000 eura za financiranje nove faze razvoja, izvijestili su iz te tvrtke, koja je tvorac edukativnog robota. 

Cilj je prikupiti od 300.000 do 500.000 eura kapitala za razvoj i rast novog modela pretplata za korištenje Stemijevog hexapod-robota u školama u SAD-u i svijetu, za razvoj STEAM vještina i znanja učenika. 

Model temeljen na pretplatama već je u pilot-fazi urodio velikim zadovoljstvom i dodatnim interesom škola u SAD-u, zbog čega se Stemi odlučio na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE, kojem će to biti deveta uspješna kampanja prikupljanja kapitala, navodi se u priopćenju. 

Kako se ističe, Stemi dovodi relevantna znanja, tehnologije i prakse iz tehnološke industrije i u obliku programa plug and play implementira ih u škole diljem svijeta. U paketu programa dolazi sav potreban hardver, softver te nastavni materijali za profesore i učenike, trening nastavnoga kadra i podrška u bilo kojem trenutku. 

Inače, nekoliko godina nakon pokretanja kompanije tim koji stoji iza Stemija uspio je razviti novi poslovni model komercijalizacije svoga paukolikog robota, pomoću kojeg mladi stječu praktične vještine potrebne za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija, pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom. 

Nakon uspješnog predstavljanja prototipa na CES-u, odlučili su se krajem 2017. koncentrirati na daljnji hardverski i softverski razvoj robota i snižavanje troškova njegove proizvodnje za čak 60 posto, čime su omogućili njegovu masovnu proizvodnju i stvorili robustan lanac dobave.

Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI hexapod-robota i ekstenzivnoga elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama. 

"Tehnologija se razvija sve brže i jaz u obrazovanju postaje sve veći, a Stemi omogućava smanjenje tog jaza, i to tako da omogućava školama da se brže prilagode tehnološkim promjenama", izjavio je na predstavljanju kampanje direktor i jedan od suosnivača Stemija Marin Trošelj. 

U trenutku lansiranja kampanje, investitori u Stemi već su indicirali iznos od 150.000 eura. 

Hrvatski su startupi te mala i srednja poduzeća na platformi Funderbeam SEE, u suvlasništvu Zagrebačke burze, prikupili ukupno više od pet milijuna eura. Solinski proizvođač pametnih klupa Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu u dvije kampanje više od dva milijuna eura, a slijede ga Pivovara Medvedgrad, Fresh Island Festival, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio, napominje se u priopćenju.

 

Hina, P.hr