Splitska agencija dobila nagradu američkih turističkih agencija

13. kolovoza 2019.

Foto: HTZ

Virtuoso, mreža najboljih američkih luksuznih turističkih agencija, koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta te s godišnjim prometom koji iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara, dodijelila je svoje godišnje nagrade, a među nagrađenima je i splitska agencija Calvados Club Luxury Travel. Ova agencija osvojila je prestižnu nagradu u kategoriji Best on-site partner, i to u velikoj konkurenciji agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja iz Francuske, Italije, Novog Zelanda i Vijetnama. 

Mreža Virtuoso uključuje više od 1.800 partnera, među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a njen je osnovni cilj klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Hrvatski su članovi ove prestižne mreže: Calvados Club Luxury Travel, Leonidas Travel, Fortuna Travel te hoteli Villa Dubrovnik, Boutique Hotel Alhambra i od ove godine Monte Mulini. Očekuje se da će se mreža hrvatskih članova dodatno proširivati jer neki hoteli  također zadovoljavaju visoke standarde i kriterije Virtuosa, zajednice koja je izrazito važna za razvoj i rast luksuznog turizma.

Inače, Hrvatska turistička zajednica bila je nominirana za najbolju turističku organizaciju na svijetu 2019. godine. Svečana dodjela nagrada 2019 Virtuoso Award održana je u Las Vegasu u sklopu Virtuoso Travel Weeka, a nagradu za najbolju turističku organizaciju osvojila je Švicarska. U finalnom su izboru bile još i nacionalne turističke organizacije Australije, Novog Zelanda i Slovenije. 

Već je i sama nominacija među top pet nacionalnih turističkih organizacija velika stvar i priznanje za malu zemlju poput Hrvatske, kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. "Ovo je priznanje za nas još i važnije jer nam ga je dodijelilo renomirano udruženje Virtuoso, što dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na važnome američkom tržištu. Rezultat je to rada i doprinosa svih turističkih djelatnika koji cijele godine predano rade na promociji i razvoju hrvatskog turizma. Ovo će svakako biti i veliki poticaj za naš daljnji rad te ovom prigodom zahvaljujem svim svojim kolegama na predanosti i doprinosu“, kaže Staničić.

Hrvatska se inače na američkom tržištu nalazi među top pet najbrže rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Samo tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi zadržani su i u 2019. godini, tijekom koje je zabilježen rast od visokih 11 posto u dolascima i noćenjima. O dodatnoj važnosti ovog tržišta govori i podatak iz istraživanja TOMAS, koje HTZ provodi u suradnji s Institutom za turizam, a prema kojem su američki turisti najbolji potrošači s prosječnih 158 eura dnevne potrošnje.

 

P.hr/K. S.