Fraze službe za korisnike koje više nitko ne želi slušati

11. rujna 2021.

Foto: Shutterstock

Gotovo da nema osobe na svijetu koja se nije našla u situaciji da bude 'na čekanju' neke od službi za korisnike, a mnogi često izgube i živce kad čuju neke od standardnih snimljenih fraza koje se vrte dok čekaju da im se netko javi.

U tekstu na američkom Inc.-u pobrojali su najgore fraze kojima se koriste službe za podršku u sklopu kompanija i koje mogu izazvati više štete nego koristi.

Kako biste izbjegli neugodnosti čekanja na poziv…  

Autor teksta navodi kako je potrebno izbaciti ovu frazu jer upravo čekanje, i to dugotrajno, kod klijenata izaziva velike frustracije.  

Molimo vas, ostanite na liniji i uskoro ćemo vam se javiti…

U prijevodu to može značiti: uzmite sendvič i zabavite se na YouTubeu jer ćete čekati dugo, dugo…

Vaš poziv nam je važan...

Što, ustvari, znači - vi ste nam svi skupa gnjavaža.

Naši su službenici ovdje da pomažu klijentima poput vas…

A klijent može shvatiti: jedina osoba koju smo odredili za pružanje korisničke usluge upravo je na ručku, zato čekajte i dalje...

Vaše su nam povratne informacije važne...

Upravo ta fraza može imati i negativnu konotaciju poput: želimo da ocijenite predstavnike službi kako bismo ih mogli kontrolirati i eventualno sankcionirati.

Podršku možete brže pronaći na našoj web-stranici…

Što bi značilo: molimo vas, otiđite prije nego što platimo nekome (uglavnom studentu) da vam pomogne.

Jedva čekamo da nadmašimo vaša očekivanja...

Ova fraza posebno je iritantna jer zapravo dovodi do toga da svojim nabrajanjem usluga i dugotrajnim čekanjima aktivno snižavate očekivanja do te razine da ćete na kraju biti zahvalni ako vam se uopće itko - ili išta - javi. 

Cijenimo vaše poslovanje...

Ovo je možda i najgora automatska fraza kojom se služba za korisnike koristi jer pokazuje upravo suprotno.

Način na koji pristupate klijentima ima golem utjecaj na percepciju tvrtke, stoga je važna empatična komunikacija u službi za podrške, koja kupcima daje dojam kako razumijete njihov problem i ono što osjećaju.

P.hr/I.G.