Proizvod koji u sekundi rješava problem zamagljenih stakala

9. listopada 2021.

Foto: Magic Cleaner

Ljudi koji nose naočale znaju koliko je nezgodno, dolaskom hladnijih dana, ući izvana u toplu prostoriju jer se stakla zamagle u sekundi. Diplomirana inženjerka kemijske tehnologije Ruža Slivar iz Zagreba razvila je inovativno rješenje upravo za taj problem, i to po principu anti-foga.

"Riječ je o naprednom proizvodu koji sprječava magljenje svih vrsta staklenih i plastičnih površina. Zahvaljujući inovativnoj formuli koja ne sadrži alkohol, MC Antifog set dugotrajno, učinkovito i potpuno sigurno sprječava zamagljivanje svih vrsta naočala - dioptrijskih, sunčanih i zaštitnih te ronilačkih i skijaških maski, vizira na kacigama i zaštitnih vizira koji se upotrebljavaju u zdravstvu", istaknula je Slivar te dodala kako ovaj proizvod njezine tvrtke Studio Nine ima 'zelenu' priču jednako kao i njihov inovativni Magic Cleaner.

Magic Cleaner rezultat je dugogodišnjeg razvoja, podsjeća Slivar navodeći kako su uspjeli zadovoljiti najzahtjevnije ekološke norme i specijalnom formulacijom dobiti sredstvo za čišćenje koje je u potpunosti biorazgradivo.

Anti-fog Foto: MC Antifog

Kao potvrdu svojih tvrdnji ističe razne certifikate poput Sigurnosno-tehničkog lista (STL) koji izdaje Hrvatski zavod za toksikologiju i antidoping (HZTA) te potvrde o zdravstvenoj ispravnosti proizvoda koju izdaje Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

"Kao dodatnu potvrdu kvalitete proizvoda imamo i certifikat o osiguranju koji je izdao naš partner Euroherc osiguranje i koji pokriva eventualnu imovinsku i neimovinsku štetu uzrokovanu proizvodom u iznosu od milijun kuna po svakom osiguranom slučaju, odnosno dva milijuna kuna za sve osigurane slučajeve, a vrijedi na teritorijalnom području zemalja Europe", pojašnjava Slivar navodeći da sve to pokazuje koliko povjerenja ima u svoj proizvod te da su priznanje kvalitete dobili i od Hrvatske gospodarske komore koja im je dodijelila znak Hrvatska kvaliteta.

Na razvoju Magic Cleanera radili su nekoliko godina i taj je put bio jako zahtjevan. Proizvode od 15.000 do 20.000 komada mjesečno, uz stalni priljev novih kupaca, dok je ukupni mjesečni kapacitet između 300.000 i 400.000 komada.

 

S obzirom na jako široku primjenu, proizvod plasiraju u brojne optike kao što su Anda, Ghetaldus, Optotim, Jo - Jo, Bilić Vision te u farmaceutsku i IT industriju gdje su im klijenti Hrvatski Telekom, Infinum, King ICT i drugi.

Zanimljivo je kako je japanskoj tvrtki Shimadzu, svjetskom proizvođaču medicinske opreme, upravo njihov Magic Cleaner službeno sredstvo za održavanje ekrana i dodirnih zaslona na medicinskoj opremi i uređajima u Hrvatskoj.

P.hr