Rimac: Nevera je ozbiljan projekt, već je proizvedeno svih 16 prototipova

2. lipnja 2021.

Foto: Rimac Automobili

"Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav pothvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg, rekao bih, s punim pravom", objavio je na svom statusu na Facebooku osnivač i izvršni direktor Rimac Automobila Mate Rimac, nakon što su jučer objavili kako njihov električni automobil C_Two postaje Rimac Nevera.

Riječ je o automobilu koji će stajati oko dva milijuna eura, bit će homologiran za cijeli svijet, a s prvim se isporukama započinje ove godine.

"Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad, dokazano testovima, najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu 120 kWh, najbrže punjenje 500 kW, najčvršća struktura ikad. Neki naši dragi sugrađani nadaju se da smo 'jedva sklepali' jedan komad koji su novinari testirali pa da neće doživjeti proizvodnju od 150 komada", naveo je Rimac te dodao kako je Nevera ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova, i to ne računajući platforme koje rade za jednoga drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden, a novinari su testirali tri različita automobila.

"Nažalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili također će završiti na finalnim homologacijskim testovima. Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) već smo prošli, sada radimo finalne testove uz witnessing (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle, testiranja se ponavljaju više puta - obično se ne radi certifikacijski test iz prve, nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekujemo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima", zaključio je Rimac.

 

 

Inače, Rimac C_Two prvi je put prikazan na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2018. Većina ključnih komponenti Nevere razvijena je u sjedištu Rimca u Hrvatskoj. 

Iz tvornice Rimac, navodi se, neće izaći dvije jednake Nevere jer će svaki vlasnik tog automobila biti pozvan u Hrvatsku kako bi ga dizajnirao prema svome ukusu.

Nevera je ekskluzivno dostupna putem globalne mreže partnera Rimca na 19 lokacija i više, koje se nalaze u mnogima od najvećih gradova širom Europe, Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Europe, Bliskog istoka i Azije.

 

P.hr/I.G.