Rimac Automobili su Digital Shaper godine

28. studenoga 2019.

Foto: Digital Shaper

Rimac Automobili su Digital Shaper godine. Mate Rimac i njegov tim tvrtka su koja je u prošloj godini svojim radom najviše pridonijela digitalnom napretku Hrvatske, odlučio je to žiri sastavljen od direktora uspješnih hrvatskih kompanija te istaknutih ekonomskih i digitalnih stručnjaka. Među njima su: Željko Kukurin (CEO, Valamar), Davor Tomašković (CEO, Croatia osiguranje), Mladen Fruk (partner, McKinsey), Maruška Vizek (izvršna direktorica, Ekonomski institut), Nikola Vrdoljak (Partner, 404), Kostas Nebis (CEO, Hrvatski Telekom), Sonja Popović (country manager, SAP) i Marc Puškarić (CEO, RTL Hrvatska).

Rimac Automobili jedna je od najbrže rastućih tvrtki u regiji, a digitalna transformacija, kažu u Rimcu, ključ je kontinuiranog i zdravog razvoja svake organizacije.

"Ponosni smo na osvajanje nagrade Digital Shapers. Digitalnu transformaciju u Rimcu shvaćamo ozbiljno i s visokim prioritetom. Rimac je izuzetno vertikalno integrirana tvrtka, a opseg i vrsta poslovanja obuhvaća razna područja: od dizajna, istraživanja i razvoja komponenti do serijske proizvodnje i administracije. Svako od područja donosi svoje izazove. Digitalizacija nam omogućava fleksibilnost u svakodnevnom poslovanju te brzu adaptaciju na novosti koje dolaze s inovacijama", rekao je osnivač kompanije Mate Rimac.

Proizvođač električnih automobila i tehnoloških rješenja ove godine je, među ostalim, osigurao povećanje ulaganja iz Porschea, pa danas, uz partnerstvo s cijelim spektrom proizvođača automobila visokih performansi, tim Rimac Automobila, koji čini čak 600 ljudi, radi na stvaranju najbržih električnih cestovnih automobila na svijetu. U Rimac Automobile ulagale su i druge velike automobilske kompanije među kojima Hyundai i Kia te je kompanija, čija se vrijednost mjeri u stotinama milijuna eura, do sada privukla 150 milijuna eura investicija. O Mati Rimcu pisali su zato brojni svjetski i domaći mediji. Hrvatski inovator prerastao je u poduzetnika i jednog od važnijih igrača u industriji električnih automobila na svjetskoj razini.

Prvi Digital Shaper bio je Infobip - softverski div iz Vodnjana, drugim Digital Shaperom, godinu kasnije, proglašen je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka, a ove je godine žiri to priznanje odlučio dati jednom od najuspješnijih hrvatskih startup projekata.

"Ideja nagrade Digital Shaper jest isticati dobre hrvatske primjere poput Rimac Automobila koji su pokazali da dobar projekt nađe put do ozbiljnih svjetskih investitora. Upravo je ta kompanija jedna od onih koja na svom primjeru pokazuje kako je digitalna transformacija ključna u današnjem poslovanju, a posebno kad su inovacije u pitanju", komentirao je predsjednik žirija Marc Puškarić iz RTL-a Hrvatska.

 

P.hr/I.B.