Revuto izlazi na prvi token sale, cilj je doseći 8 mil. eura

3. svibnja 2021.

Vedran Vukman i Josipa Majić /Foto: Revuto tim

Uz jaku podršku Cardana, trenutno najatraktivnije blockchain-platforme u svijetu, hrvatski Revuto izlazi na prvi token sale na ovoj platformi, s ciljem prikupljanja osam milijuna eura. Privatni token sale započinje danas, 3. svibnja, a public sale kreće 18. svibnja.

Token sale podrazumijeva da se investicija ne prima u uobičajenim stranim valutama poput dolara ili eura, već u kriptovaluti, točnije ADA valuti, službenoj valuti platforme Cardano. Ovime se hrvatski Revuto stavlja na mapu kao prvi projekt koji će dobiti financiranje u toj valuti.

"Digitalna imovina koja se temelji na blockchainu transparentna je i lako dostupna te korisnicima daje potpunu kontrolu nad njihovim sredstvima, a to je ono što Revuto pokušava učiniti s pretplatama. Naš tim stručnjaka uvjeren je da kriptovalute pružaju znatne prednosti u obradi plaćanja u usporedbi sa zastarjelim centraliziranim rješenjima. Vjerujem da će Cardano igrati vodeću ulogu u nadolazećoj digitalnoj revoluciji i zbog toga smatramo da je izgradnja naše decentralizirane platforme na Cardanu bio jedini izbor i da ćemo uspjeti u naumu, a to je unijeti revoluciju u svijet pretplata", izjavio je Vedran Vukman, COO Revuta.

Cardano je trenutno najatraktivnija blockchain-platforma na svijetu, a zamišljen je kao razvijeniji blockchain treće generacije koji kombinira osobine prethodnih generacija i mijenja se kako bi ispunio nove potrebe svojih korisnika.

"Jako sam ponosan na to da prvi token sale i prvi projekt koji će izaći na Cardanu dolaze iz Hrvatske, a da ujedno nude zanimljiv fintech-proizvod s vrhunskim rješenjem za upravljanje i plaćanje pretplata kojim se svi danas svakodnevno koristimo", izjavio je Nikola Glumac iz Cardana.

Stiže revolucija u svijetu pretplata

U posljednjih nekoliko godina bilježi se snažan rast prihoda od pretplata, a očekivanja su impresivna. Prosječni europski potrošač troši 130 eura mjesečno na pretplate, što čini oko pet posto ukupnih mjesečnih troškova. Gotovo petina potrošača nikada ne provjerava svoje pretplate, zbog čega polovica njih često plaća proizvode i usluge kojima se ili više ne koriste ili ih ne smatraju vrijednima novca. Tu rješenje nudi Revuto.

"Budući da pretplate rastu 100 posto godišnje, uvjereni smo da će ne samo opstati nego i postati neodvojivi dio svakodnevnog života. Mjesto Revuta u toj rastućoj djelatnosti jest ponuditi klijentima čisto i ugodno iskustvo upravljanja pretplatama. Vjerujemo da nitko više ne bi trebao plaćati pretplate za usluge koje više ne želi ili se njima ne koristi, a naš je primarni cilj to omogućiti. Ideja je maksimizirati vrijednost postojećih pretplata pojednostavnjivanjem procesa plaćanja i zaštitom klijenata od skrivenih naknada i troškova za usluge kojima se više koriste", izjavila je Josipa Majić, CEO Revuta.

Glavni je proizvod Revuta mobilna aplikacija, rješenje za upravljanje pretplatama putem jedinstvenog sučelja, koja pomaže korisnicima da drže pod kontrolom svoje periodične troškove povezane s pretplatama. Uz aplikaciju, Revuto ekosustav čine i REVU token i platforma za mikrozajmove, od kojih svaki igra svoju ulogu u vraćanju dijela vrijednosti koje ekosustav generira svojim korisnicima.

P.hr/I.G.