Rekordni poslovni rezultati Kofola Grupe

24. studenoga 2021.

Međugodišnji tromjesečni rast prodaje Kofola Grupe uglavnom je potaknut rastom potražnje u Jadranskoj regiji. Zahvaljujući oporavku turističke sezone, prodaja je rasla posebice u Hrvatskoj

Foto: Pixabay/Ilustracija

Kofola Grupi u trećem tromjesečju ove godine prodaja je porasla za 34 milijuna čeških kruna (CZK) na godišnjoj razini nadmašivši prošlogodišnji rekordni rezultat za 1,6 posto. U ljetnim mjesecima dobro su poslovali češko i slovačko tržište te Jadranska regija, koja je doživjela oporavak zahvaljujući priljevu turista. Operativna EBITDA povećana je za 81 milijun CZK u odnosu na prethodnu godinu u prvih devet mjeseci ove godine. 

"Ovogodišnja je ljetna sezona bila čak i nešto bolja od prošlogodišnje, koja je bila rekordna. Zahvaljujući dobro pripremljenim aktivnostima i kampanjama, uspjeli smo još jednom iskoristiti prisutnost domaćih turista u Češkoj i Slovačkoj te turista iz cijele Europe koji su se na odmor vratili u Hrvatsku i Sloveniju. I ovoga su puta rezultati Jadranske regije razlog međugodišnjeg rasta ukupne prodaje", razvoj trećega kvartala godine komentirao je Jannis Samaras, predsjednik Uprave Kofola Grupe.

Međugodišnji tromjesečni rast prodaje Kofola Grupe uglavnom je potaknut rastom potražnje u Jadranskoj regiji. To se odrazilo na rast prodaje od 13,3 posto.

"U našoj regiji došlo je i do popuštanja mjera pandemije prije ljeta, a ujedno su se turisti, koji su željeli ponovno odmoriti u atraktivnim turističkim područjima Hrvatske i Slovenije, nakon prošle godine počeli vraćati u regiju. U kombinaciji s dobro pripremljenim marketinškim i prodajnim aktivnostima, to je pozitivno utjecalo na rast prodaje, posebice u Hrvatskoj, koja je rasla dvoznamenkasto", objasnio je Marián Šefčovič, predsjednik Uprave Radenske Adriatic.

Dodaje da je najveći rast ostvario brend Studena, a iz tržišnih segmenata najviše je rasla impulzivna kupnja i prodaja na obali u kanalima HoReCa.

U priopćenju se navodi da se tvrtka tijekom godine suočila sa značajnim povećanjem cijena za niz ključnih elemenata. To uključuje energiju, transport, materijale za pakiranje i šećer.

"Zahvaljujući kontinuiranom rastu ukupne prodaje Grupe i našoj financijskoj disciplini od početka godine, možemo potvrditi i precizirati svoje procjene za konačni rezultat EBITDA-e za 2021. u rasponu od 1,08 milijardi CZK do 1,12 milijardi CZK", objašnjava Martin Pisklák, glavni financijski direktor Kofola Grupe. "To nam također omogućuje da predložimo isplatu dividende od 13,50 CZK po dionici na glavnoj skupštini u studenome", zaključio je Pisklák.

P.hr/I.B.