Prvi hrvatski brokeri u osiguranju proslavili dva desetljeća postojanja

17. rujna 2021.

Anđela Buconjić Šutija, Krešimir Gunjača ,Petar Balić /Foto: Luka Smuk

Zabavom pod zvijezdama, kojoj su nazočili tvrtkini brojni klijenti i partneri iz financijske industrije i biznisa, u četvrtak navečer je obilježena punoljetnost hrvatske tvrtke Ano.

Ano, društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju, osnovano je 2000. godine kao podružnica globalnog Aona, vodećega svjetskog pružatelja usluga upravljanja rizicima, posredovanja u osiguranju i reosiguranju te savjetovanja o ljudskim resursima koji broji više od 50.000 zaposlenika u 120 zemalja svijeta. Ano već 21 godinu aktivno sudjeluje i gradi tržište osiguranja u Hrvatskoj, a od 2017. u potpunom su hrvatskom vlasništvu te nastavljaju uspješan, eksponencijalan rast poslovanja. U 2020. godini ostvarili su prihode od 15,5 milijuna kuna.

"U više od 20 godina na hrvatskom tržištu za svoje smo klijente u osiguranje plasirali više od dvije milijarde kuna premija. Ponosni smo na to što imamo priliku brinuti i upravljati programima osiguranja za neke od najvećih i najuspješnijih domaćih i međunarodnih kompanija. Vjerujemo da smo kombinirajući Aonov globalni know-how s odličnim poznavanjem prilika na lokalnom tržištu svojim klijentima i partnerima tijekom ovog vremena omogućili bezbrižno i fokusirano poslovanje u sve kompleksnijem svijetu, a to namjeravamo činiti i dalje", okupljenima je poručila glavna direktorica Anđela Buconjić Šutija.

Ano foto 2 Anđela Buconjić Šutija i Andrea Doko Jelušić / Foto: Luka Smuk

Unatoč činjenici da se tržište osiguranja u našoj zemlji nastavlja razvijati, čime zauzima treće mjesto na financijskom tržištu, iza banaka i obveznih mirovinskih fondova, Hrvatska u osiguranju i dalje zaostaje za razvijenijim zemljama. Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje, prosječna je premija osiguranja po stanovniku u Hrvatskoj lani iznosila 342 eura, dok je prosjek na razini EU-a dosezao 2170 eura. U tvrtki Ano vjeruju da će se, potaknuti posljedicama pandemije, sve veći broj građana i društava bolje upoznati s proizvodima osiguranja i zaštitom koju osiguranje pruža građanima i društvima u sve neizvjesnijoj svakodnevici te da pravi procvat na tržištu osiguranja u Hrvatskoj tek slijedi.

P.hr/I.G.