Prva konferencija o virtualnoj asistenciji u Hrvatskoj i regiji

17. kolovoza 2022.

Foto: Shutterstock/Ilustracija

Rad na daljinu i virtualni suradnici do prije nekoliko godina u Hrvatskoj bili su rijetkost i nešto strano, a danas polako ulaze u sve pore domaćeg poslovanja. Virtualnih asistenata u Hrvatskoj je iz godine u godinu sve više, a sada ih već ima toliko da je došlo vrijeme za prvu konferenciju o virtualnoj asistenciji u regiji.

Virtualni asistenti su ljudi, vanjski suradnici koji iz svog doma za druge obavljaju razne administrativne i operativne zadatke. Svoje poslovne usluge, svoje znanje i vještine, nude poduzetnicima i prezaposlenim ljudima i tako udaljeno rješavaju razne organizacijske probleme putem računala i interneta te u domaće poslovanje uvode budućnost rada (#futureofwork).

Konferencija ‘ko?VA! Virtualni asistent održat će se u Petračićevoj 6 u Zagrebu, u prostorijama HUB385, 21. listopada 2022. s početkom u 9 sati, a očekivano trajanje konferencije je do 16 sati. Organizator konferencije je Go2human Hub, koji spaja virtualne asistente s klijentima i pomaže im izgraditi dugoročne i kvalitetne poslovne odnose.

Prilika za rast i širenje horizonata

Konferencija je namijenjena postojećim i budućim virtualnim asistentima i svima koje zanima svijet virtualne asistencije, malim i velikim poduzetnicima. Virtualnim asistentima ova će konferencija biti prilika da se uživo povežu s kolegicama i kolegama, da poslušaju najbolje prakse iz svijeta virtualne asistencije te nadograde i unaprijede svoje vještine i uslugu. S druge strane, poduzetnici će na ovoj konferenciji imati jedinstvenu priliku uživo upoznati i stisnuti ruku ljudima koje inače gledaju samo preko ekrana, a saznat će i kako im angažiranje virtualnog asistenta može pomoći u razvoju i optimizaciji njihova poslovanja.

Moto konferencije je "Kolege i kolegice, ne konkurencija!", a glavni su ciljevi povezivanje, učenje i promocija VA zanimanja.

Program konferencije 

Program se sastoji od tri glavna dijela: VA Talks (virtualni asistenti za virtualne asistente), predavanja (stručni predavači iz područja prodaje, marketinga i komunikacija) i paneli (domaći i strani gosti).

VA Talks su kratka izlaganja virtualnih asistenata u kojima će oni podijeliti svoje znanje i iskustva iz prakse, a predavanja stručnih predavača pomoći će virtualnim asistentima da bolje vizualno komuniciraju u virtualnom svijetu, da izgrade svoj osobni brend, probude "mrtve" klijente te da od svoga rada pristojno zarade, a ne da volontiraju.

Više detalja o predavačima te planirani program konferencije dostupni su na poveznici

P.hr/I.B.