Projekt #prviput pomaže malim poduzetnicima u turizmu

10. rujna 2020.

Foto: Pixabay

Zagrebačka banka uz partnerstvo s Hrvatskom turističkom zajednicom pokreće projekt #prviput kojim želi dati podršku mikro i malim poduzetnicima u turizmu i stvoriti najveću online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske.

Tako će se malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom osigurati stručna i financijska pomoć za promociju, a s druge strane, svima koji žele otkrivati ljepote domaćih destinacija pružiti jedinstveno mjesto sa svim informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske.

Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, ekosela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Tako će se u prvom valu velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i iduće godine kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.

"Nalazimo se u veoma izazovnoj godini za čitavo gospodarstvo, a posebice za male poduzetnike u turizmu. U Zabi smo prepoznali da poduzetnici danas, više nego ikada, trebaju ne samo financijsku, već sveobuhvatnu podršku, ponajprije u promociji i digitalizaciji kako bi što bolje definirali svoje poslovne planove i pozicionirali se na tržištu", rekao je Romeo Collina, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.

Romeo Collina Romeo Collina / Foto: ZABA/HTZ

Projekt će se provoditi u partnerstvu s Hrvatskom turističkom zajednicom, iz koje su istaknuli njegovu važnost, posebice za vrijeme posezone.

"Naša zemlja obiluje vrijednim i kreativnim turističkim djelatnicima i prekrasnim turističkim destinacijama te sam siguran da žiriju neće biti nimalo lako odabrati najbolje. Ovim putem pozivam sve zainteresirane da svoje skrivene turističke bisere prijave na nagradni natječaj i pokažu zašto baš njihovo mjesto ili njihova turistička ponuda zaslužuju biti prepoznati diljem Lijepe Naše, ali i šire", rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Kristjan Staničić Kristjan Staničić / Foto: ZABA/HTZ

Zagrebačka banka poziva sve da se do 30. rujna prijave na natječaj putem weba: www.prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvije osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima.

 

P.hr/I.G.