dm-ovom projektu nagrada Learning Disruption Award

4. srpnja 2019.

Foto: Learning Disruption

Digitalizacija i njena implementacija jedan su od najvećih izazova s kojima se susreću tvrtke u suvremenom poslovanju. Radi vrednovanja primjera dobre prakse koji dokazuju kako na regionalnom tržištu djeluju korporacije svjesne važnosti digitalnog učenja, organizatori konferencije Learning Disruption pokrenuli su natječaj za istoimenu nagradu za projekte iz područja inovativnog ili digitalnog učenja provedene u posljednje dvije godine, a kojima se pridonijelo razvoju korporacije. Među 10 projekata najbolje je ocijenjen projekt dm akademija u sklopu kojeg ova tvrtka svoje djelatnike educira za zanimanje drogerist.

Prihvaćeno je ukupno 10 projekata, a svi oni pokazali su visok stupanj primjene digitalnih i inovativnih metoda u edukaciji i razvoju svoje kompanije:
A1 Hrvatska s projektom Learning Academy kojim su zaposlenicima ponudili edukacije za razvoj digitalnih vještina te time razvijali svjesnost o važnosti poslovne transformacije
A1 Hrvatska s projektom Digital Shift Learning Path kojim su ispitali individualnu i organizacijsku spremnost na digitalne promjene te osigurali ciljani razvoj potrebnih kompetencija putem digitalnih edukacija
ASA osiguranje s projektom ASA Osiguranje Academy na posebno razvijenoj e-learning platformi kojom su svim zaposlenicima osigurali iste uvjete dodatnog obrazovanja
Atlantic Grupa s projektom Internal certification in Project management kojim su kroz blended metode učenja implementirali kulturu projektnog menadžmenta u Atlantic Grupu na sedam tržišta
Copperpot Interactive koji putem inovativnih projekata implementacije Instrukcijskih simulacija u tvrtkama čine učenje metodom "zapamti-prisjeti" zastarjelim te uvodi iskustveno i vođeno učenje s visokim stupnjem angažmana i efikasnosti zaposlenika metodom pokušaja i pogrešaka u virtualnom okruženju
dm s projektom dm akademija kojim su kroz blended modele učenja pokrenuli edukacije za zanimanje drogerist radi kompetentnijeg savjetovanja kupaca. Svojim aktivnim zalaganjem dm je dao doprinos kreiranju novog zanimanja koje je upisano u službeni registar zanimanja u Hrvatskoj.
Heineken Hrvatska s projektom orijentiranim na digitalizaciju učenja, razvoj i podjelu znanja i iskustava među zaposlenicima, čime su popularizirali digitalno učenje te povećali razinu svjesnosti o koristi digitalnih alata za učinkovitiji i lakši rad
Muzej suvremene umjetnosti s projektom ArtBizz kroz koji su se inovativnim radionicama za razvoj i poticanje kritičkog mišljenja pomoću umjetničkih djela otvorili prema tržištu realnog sektora
NIS Novi Sad s projektom Dobrodošli u NIS kroz koji su na digitalnoj platformi osigurali e-onboarding program za sve novozaposlene te time podržali digitalnu transformaciju kompanije
Uniqa s projektom NiQa putem kojeg su putem digitalne platforme sve zakonski obvezne edukacije prebacili u digitalno okruženje te time osigurali standardiziranost, dostupnost i brzinu edukacija.

Troje finalista

Nagradu Learning Disruption je dm, a u finale su još ušli i NIS Novi Sad te Atlantic Grupa. Finalisti su na konferenciji održali prezentaciju svojih projekata i na vlastitom case studyju prikazali kako su njihovom provedbom pridonijele razvoju vlastite organizacije. O finalistima je odlučio stručni žiri koji čine Ivana Krajinović, direktorica Odjela upravljanja ljudskim potencijalima u Styrija Grupi, Zoran Jančić, voditelj i konzultant projekata za digitalno obrazovanje u Algebri, Aco Momčilović, predsjednik MBA Croatia te Snježana Šlabek, stručnjakinja za digitalno učenje, Culture4Innovation (CISS, Ltd.).

"Odluku o finalistima nije bilo lako donijeti. Svi prihvaćeni radovi svojim su prijavljenim projektima pokazali visok stupanj inovativnosti u primjeni digitalnih metoda učenja te su time pridonijeli dostupnosti znanja, brzini učenja i razvoja ljudi u svojim organizacijama. Sve navedene korporacije pozitivni su primjeri kako digitalnim učenjem i razvojem kulture učenja organizacije mogu snažno podržati digitalnu transformaciju svoje organizacije", istaknula je u ime žirija Snježana Šlabek.

"U dm-u snažno vjerujemo u snagu kontinuirane edukacije djelatnika i zato mnogo ulažemo u njihov profesionalni razvoj. Redovito osmišljavamo i usavršavamo razne oblike edukacija i treninga, a dm akademija jedinstven je projekt na koji smo silno ponosni. Jedna od njegovih posebnosti je i blended learning, odnosno digitalizirano učenje putem online platforme u kombinaciji s redovnom nastavom. Velika nam je čast što je upravo dm zavrijedio nagradu Learning Disruption koja nam predstavlja vrijedno priznanje struke o uspješnosti naših edukacijskih metoda i pristupa", rekla je Nataša Odak, menadžerica Razvoja ljudskih resursa u dm-u, prilikom svečanosti dodjele nagrade.

Nataša Odak

Osnivanjem dm akademije dm je u Hrvatskoj 2017., nakon provedenog pilot-projekta, prvi od svih dm zemalja započeo sa školovanjem djelatnika za zanimanje drogerist. Projekt se u Hrvatskoj otada uspješno provodi, a uz djelatnike dm Hrvatske, u njemu sudjeluju i djelatnici dm Srbije te dm Bosne i Hercegovine koji tijekom edukacije stječu znanja zahvaljujući kojima kupcima mogu osigurati još bolju uslugu i stručne savjete. Do sada je 20 polaznika dm akademije diplomiralo i dobilo certifikat za drogeriste, a trenutno ih je na školovanju 60.

Počasna nagrada A1 telekomu

Za iznimne doprinose u digitalnom učenju i povezivanju učenja s poslovnom strategijom A1 Hrvatska uručena je posebna nagrada, i to za projekte Learning Academy i Digital Shift Learning Path kojima se promiče nova kultura učenja pomoću digitalnih tehnologija.

Konferencija Learning Disruption 2019 prva je regionalna konferencija o digitalnom učenju u poslovnom okruženju, a o relevantnosti ove teme i velikom zanimanju svjedoči i činjenica da je 160 sudionika imalo priliku slušati predavanja ključnih govornika i sudjelovati na radionicama te interaktivnom panelu s vodećim imenima hrvatske poslovne scene.

Learning Disruption

 

P.hr/I.B.