Poznati su osvajači Grand Prixa natjecanja Young Lions Croatia

Young Lions Croatia/ Foto: HURA
Mladi lavovi komunikacijske industrije Maria Šimurina i Luka Mavretić iz agencije Imago Ogilvy osvojili su Grand Prix natjecanja Young Lions Croatia s projektom Dobro i naopako, kao pobjednici u kategoriji PR, dok su pobjedu u kategoriji Digital odnijeli Dunja Verbič i Rene Filipović (Convergent Media Group).
To su, prema ukupnim ocjenama žirija, ujedno i jedini pobjednici kategorija ovogodišnjeg natjecanja gdje se je bilo 66 natjecatelja koji su u timovima osmišljavali rješenja u pet natjecateljskih kategorija:Design, Digital, PR, Media i Print.
Young Lions Croatia natjecanje je za mlade profesionalce do 30 godina koje se organizira u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana mu je vrijednost humanitarni karakter. Naime, rješenja su se osmišljavala za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi, a riječ je o udruzi BoliMe koja promiče mentalno zdravlje.
Udruga BoliMe, od 2014. godine pokušava mentalno zdravlje mladih istaknuti kao ključnu društvenu temu doniraju se svi materijali na kojima su natjecatelji vrijedno radili.