Suradnja osječkoga Ekonomskog fakulteta i Saponije
Foto: Saponia
Potpisan je sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Saponia radi razvijanja stručne i poslovne suradnje u nizu znanstvenorazvojnih i stručnih područja te je i formalno potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.
"Ekonomski fakultet i Saponia osigurat će temelje za uspješnu realizaciju dogovorenih projekata i programa, koji uvelike pridonose razvoju zajednice te mladim akademskim građanima pružaju kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju", naglasio je dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku Boris Crnković.
Ova suradnja rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Štoviše, ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse.
"Suradnjom s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnoga kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom", istaknula je predsjednica Uprave Saponije Dajana Mrčela.
Saponia će nagraditi najbolje radove te studentima organizirati posjet tvornici i mogućnost dodatnog upoznavanja s radom tvrtke. Uz to, prijedlozi i analize koje će proizaći iz studija slučaja koristit će se u promišljanju marketinške strategije poduzeća u stvarnom poslovanju. S druge strane, Ekonomski fakultet u Osijeku nastavit će na smjeru Marketing s daljnjim obogaćivanjem nastavnih sadržaja iskustvima iz prakse.