Plan za mirovinu kroz prvu digitalnu platformu

28. srpnja 2020.

Foto: Pixabay

Prvi put u Hrvatskoj personalizirana digitalna platforma mirovinskifondovi.hr, kreirana na temelju dizajna usmjerenog na potrebe ljudi, donosi detaljne odgovore na jedno od najvažnijih životnih pitanja - kako napraviti dobar plan za mirovinu. Građani na jednome mjestu mogu dobiti relevantne informacije o mirovinskom sustavu, obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima i svojim mirovinama, objašnjene na jednostavan način.

Uz to, svatko može putem autoriziranih kalkulatora izračunati točan iznos buduće mirovine i provjeriti stanje na svom računu u obveznome mirovinskom fondu. S obzirom na to da, prema istraživanju Ipsos Pulsa, hrvatski građani u pravilu ne planiraju mirovinu, a samo 14 posto u tridesetima razmišlja o danima u mirovini, platforma je razvijena kako bi povećala svjesnost o važnosti izrade educiranog plana za vlastitu sigurniju budućnost. 

Hrvatski umirovljenik radio je u prosjeku 32 godine i dva mjeseca, a u mirovini će provesti i više od dva desetljeća te, prema podacima HZMO-a, vrijeme u mirovini iznosi 21 godinu i 2 mjeseca. A na platformi korisnici mogu saznati i što treba napraviti, korak po korak, kako biste otišli u mirovinu. 

kredit štednja vrijeme novac

Foto: Pixabay/Ilustracija

Interaktivna mapa koja mjeri demografska kretanja

Na temelju podataka Državnog zavoda za statistiku napravljene su usporedne analize u posljednjih 20 godina za svaku županiju. U ovom trenutku u Hrvatskoj 1,2 zaposlenika rade za mirovinu jednog umirovljenika, a nepovoljni demografski trendovi postat će još izraženiji. Stručnjaci upozoravaju na potrebu individualne odgovornosti za vlastitu financijsku budućnost.

"U želji da što bolje razumijemo naše korisnike i anticipiramo njihove potrebe, sve više koristimo principe dizajna usmjerenog na potrebe ljudi u kreiranju naših servisa. Našu novu platformu mirovinskifondovi.hr kreirali smo kako bismo pružili građanima relevantne informacije objašnjene na jednostavan način, koji im mogu olakšati planiranje i osvijestiti ih o potrebi štednje za mirovinu. Povećanje individualne odgovornosti i financijske pismenosti jedno je od ključnih pitanja sigurnije budućnosti hrvatskih građana te stoga UMFO provodi čitav niz akcija kako bi potaknuo pozitivne trendove", rekla je Dijana Bojčeta Markoja, direktorica UMFO-a.

Digitalna platforma realizirana je u suradnji s digitalnom agencijom za premium sadržaj i tehnologiju 01 Content & Technology – C3 Croatia, koja jedina u Hrvatskoj kreira digitalne servise na temelju specifične metodologije i dubinskog razumijevanja novih, povezanih korisnika.

P.hr/I.G.