Riješili se tereta prošlosti i zadržali prepoznatljiv identitet

18. veljače 2020.

Ilijana Grgić

Promjenom posljednjeg slova imena Pevec je postao Pevex. Nema više ni stiliziranog pijetla, a uz novi naziv, novi je i slogan tvrtke, preuzet iz pjesme poznatoga ženskog sastava Cacadou Look - Tako lako. I dalje ostaju osnovne kompanijske boje – zelena i bijela. Čini se kako su se u ovom trgovačkom lancu odlučili riješiti tereta prošlosti, a bez gubitka identiteta koji je stvaran godinama. Sve to bi kompaniju moglo koštati oko deset milijuna kuna.

Pevex za sada ne planira širenje izvan granica Hrvatske, a u planu im je otvaranje trgovina manjih formata, i to u manjim gradovima s 10.000 i manje stanovnika. Inače, do kraja ove godine u planu im je otvaranje novog centra u Puli te u Vinkovcima. Tvrtka, za sada, nema problema s nedostatkom radne snage jer je u posljednje tri godine podigla prosječna neto primanja 38 posto. 

Tvrtka je u odnosu na 2015., zaključnu godinu poslovanja prethodnog vodstva, povećala ukupne prihode za čak 65 posto, dok je neto dobit porasla za gotovo 480 posto. Ukupni prihodi tvrtke porasli su na 1,95 milijardi kuna, dok je neto dobit porasla na 139,6 milijuna kuna u 2018. godini. Za 2019. još uvijek nemaju potpune rezultate, no procjenjuje se da će prihodi biti oko dvije milijarde kuna.