Pemo i Lonia postaju Studenac

23. studenoga 2022.

Foto: Studenac

Započela je završna integracija preuzetih prodavaonica Pemo i Lonia u mrežu Studenca. Proces uključuje preuređenje i vizualno usklađivanje prodavaonica s identitetom Studenca te finalno usklađivanje internih procesa. Do kraja godine sve će prodavaonice Pema te više od polovice prodavaonica Lonije postati dio jednog od vodećih maloprodajnih lanaca s najvećom i najbrže rastućom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj, a potpuna integracija svih Lonijinih prodavaonica bit će završena do ožujka sljedeće godine.

"Trgovačke lance Pemo i Lonia preuzeli smo sredinom ove godine, a završna faza integracije trajat će, predviđamo, do ožujka 2023. Cilj nam je sačuvati postojeće vrijednosti ovih lanaca, ali i obogatiti ih svim vrijednostima Studenca. Zadovoljstvo zaposlenika i kupaca ostaje nam prioritet, stoga je cijeli ovaj tranzicijski proces maksimalno prilagođen upravo njima. Izuzetno nas veseli taj poslovni korak, a spremno odgovaramo i na sve izazove koje nam donose integracijski procesi. Također, preuzimanje ovih dvaju trgovačkih lanaca strateški je iznimno važno za jačanje liderskog položaja Studenca te prilika da svoj jedinstveni proximity format i ponudu učinimo još dostupnijima svojim kupcima", izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Preuzimanjem trgovačkih lanaca Pema i Lonije s više od 300 prodavaonica, Studenac je dodatno učvrstio svoj položaj na dubrovačkom području i u Zagrebu, ali i u Bjelovarsko-bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Koprivničko-križevačkoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj te Zagrebačkoj županiji. Uz interne integracijske procese i prilagodbu čak 1.700 zaposlenika, završna faza tranzicije ovih trgovačkih lanaca uključuje i preuređenje i rebranding svih zagrebačkih prodavaonica s dodatnim sadržajima poput, primjerice, prepoznatljive ponude To go i pekare unutar prodavaonica. Prodavaonice u ostalim županijama za početak bit će samo rebrandirane, a u kasnijoj se fazi također planira preuređenje, priopćeno je iz trgovačkog lanca.

Ističu da su im akvizicije, uz organski rast, važan dio poslovne strategije. Kompanija je već prethodno preuzela i uspješno integrirala lance Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. 

"Važno nam je da se svi naši novi zaposlenici osjećaju dobrodošlo u mrežu Studenca te da uživaju sve pogodnosti i prilike koje i inače imaju zaposlenici Studenca. Uz aktivnu podršku koju imaju od sektora za upravljanje ljudskim potencijalima, naši su zaposlenici svim novim kolegama iz Pema i Lonije snimili i prigodan video dobrodošlice. Svaki je novi početak na neki način izazovan, međutim mi smo tu da im ovu tranziciju maksimalno olakšamo i već se veselimo svim budućim zajedničkim uspjesima", zaključio je Senczuk.

 

P.hr