Osijek i Jasenice imali najljepše advente u Hrvatskoj

13. siječnja 2022.

Najljepše advente 2021. po izboru FB publike, uz Osijek, imaju Varaždin, Vinkovci, Slavonski Brod, Šibenik, Opatija, Karlovac, Đakovo, Velika Gorica i Samobor

Foto: gradonačelnik.hr

Nakon devet dana glasanja, gotovo 110.000 lajkova, 21.000 komentara, oko 9.000 sherova i dosega od 1,1 milijun ljudi, završen je prvi izbor za Najljepši advent koji je organizirao portal gradonačelnik.hr. U izboru koji se provodio na Facebook stranici portala sudjelovalo je 36 gradova i osam općina, a pobjedničku titulu osvojio je Advent u Osijeku u kategoriji gradova te onaj u Jasenicama među općinama.

Osijek i njegov advent pobjedu su zaslužili s osvojenih 27.225 lajkova, i to nakon višednevne uzbudljive i napete borbe s Adventom u Varaždinu koji je na kraju završio na drugome mjestu s osvojenih 25.798 lajkova.

Kakav su angažman i podršku svojim kreativnim i jakim kampanjama uspjeli potaknuti Osječani i Varaždinci, najbolje govori podatak da su ova dva adventa prikupili polovicu ukupnog broja lajkova u izboru te da su utrku završili s pet puta većim brojem glasova od trećeplasiranoga vinkovačkog adventa.

Žestoka se borba vodila i za treće mjesto, i to između vinkovačkog i slavonskobrodskog adventa, no 'broncu' je na kraju osvojio Advent u Vinkovcima s osvojenih 6.270 lajkova. Slavonski Brod izgubio ju je, pak, za tek 13 glasova – utrku su završili s osvojenih 6.257 lajkova.

Peti najljepši advent po izboru FB publike jest Adventura Šibenik, šesti Opatija Advent, na sedmome mjestu završio je Advent u Karlovcu, osmi je đakovački, a u top 10 najljepših po izboru FB publike plasirali su se i Velika Gorica i njihov Prosinac u Gorici te Advent u Samoboru.

Što se općina tiče, nakon tijesne utrke između advenata iz općine Vir i općine Jasenice, pobjedu su uz 40-ak glasova prednosti odnijele Jasenice.

Iako su se u izboru, kako bi se eliminirala mogućnost višestrukog glasanja, računali i priznavali samo lajkovi pod objavama advenata na FB stranici portala gradonačelnik.hr, zanimljivo je istaknuti i ukupne brojke. Naime, božićni festivali u hrvatskim gradovima i općinama prikupili su više od 206.000 lajkova, 29.000 komentara podrške te nekoliko tisuća dijeljenja, čime su svi sudionici izbora dobili golemi publicitet.

P.hr/I.G.