Optima rent: Nije bitna veličina već kvaliteta usluge

11. srpnja 2019.

Foto: Shutterstock

Stručnjaci predviđaju kako će do 2022. godine promet od unajmljivanja vozila porasti u svijetu do 125 milijardi dolara, a sve kao posljedica rasta trenda unajmljivanja vozila kojemu ide na ruku rast međunarodnog turizma. Takva su predviđanja i kad je Hrvatska u pitanju.

Iskustva pokazuju kako se uspješno poslovanje u ovoj djelatnosti zasniva na adekvatnosti flote i optimizaciji pripadajućih troškova. Ubrzanim razvojem turizma i sve većom frekvencijom putnika u zračnim lukama povećala se potreba za rent-a-car uslugom. Zanimljivo je kako je najam vozila u zračnim lukama dominirao globalnim tržištem, a očekuje se kako će ovaj trend još neko vrijeme biti aktualan.

optima rent  auto

Tvrtka koja očekuje dobre poslovne godine jest velikogorička Optima rent, koja je s radom započela prije dvije godine, a u ovim ljetnim mjesecima svojim klijentima nudi gotovo stotinu vozila, među kojima dominiraju mala i srednja vozila. Iako su na tržištu relativno novi, Ivan Antunović, jedan od vlasnika Optima renta, ističe kako tržište uvijek prepoznaje kvalitetne kompanije.

"Na svakom tržištu i u svakoj branši postoje veliki igrači, pa je to tako i ovdje. Veliki igrači imaju svoje prednosti i mane. Mi pokušavamo kopirati njihove prednosti i izbjeći njihove mane, vrlo jednostavno, ne postoji tu neka topla voda. Morate biti dosljedni u svojoj kvaliteti bez obzira koliko veliki ili mali bili. Imate rent-a-car koji ima 20-ak automobila pa nije sposoban pružiti uslugu 'na razini', isto tako imate i kompanije od 2000 vozila koje to uspiju. Stoga, uz adekvatan plan i planiranje te, naravno, poznavanje tržišta nije bitno jeste li veliki ili mali, već jeste li kvalitetni",  rekao je Antunović koji ističe kako je za dobro poslovanje na tržištu rentanja vozila, kao i u svemu, važna jaka ekonomija.

Optima rent -ZL FT

"Kad govorimo o turizmu, smatram da rent-a-car nikada nije imao problema jer sezona je uvijek više-manje bila dobra. U posljednjih nekoliko godina otvorilo se i zatvorilo nekoliko velikih rent-a-car kompanija koje su cijene spuštale do minimuma i - propale, no ne usred turističke sezone, već prije ili poslije. Za svaku ozbiljnu rent-a-car tvrtku ključna je kvaliteta ukupne ekonomije. Kome ćete iznajmiti vozilo u studenome ili u veljači kad je turista jako malo, a nas iznajmljivača iznimno mnogo?Tada rent-a-car tvrtke gube mnogo novca i cijela koncepcija posla pojedinim tvrtkama pada u vodu. Jaka i zdrava ekonomija generirala bi povećanje prometa rent-a-cara mnogo više od porasta turista", istaknuo je Antunović.

Njihovi klijenti preferiraju male i srednje automobile, a najčešće izražavaju želju da im se auto dostavi na željenu adresu. Kad je riječ o budućem poslovanju, želja im je sigurnim i stabilnim koracima rasti iz godine u godinu te povećati broj zaposlenih.  

 

Ilijana Grgić