Obnova od potresa u režiji domaćih tvrtki

20. travnja 2021.

Samoborska tvrtka Nord Produkt u 30 godina poslovanja izrasla je u najvećega regionalnog proizvođača namještaja za kuhinje i kupaonice, a 2013. okrenuli su se i proizvodnji mobilnih kućica u sklopu izdvojene tvrtke Nord Mobil. Inače, u tri desetljeća poslovanja iz samoborskih pogona izašlo je više od milijun slavina, deseci tisuća komada kupaonskoga namještaja i više od 2.200 mobilnih kućica. Zapošljavaju više od 100 radnika, a prihodi su im u prošloj godini, unatoč pandemiji, premašili 70 milijuna kuna. Uz vlastite robne marke Nord i Schmidler, prije četiri godine akvizirali su i poznati slovenski brend Armal. Danas imaju oko 300 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, a izvoze oko 10 posto proizvodnje.

"Uvijek me raduje poduzetnički uspjeh na krilima domaće pameti i rada, a posebno cijenim kad ga ostvare proizvodne tvrtke s obiteljskim korijenima. Nord Produkt je sve to. Njihov put može biti primjer svima kako treba razvijati poslovanje i kako ulaganje u beskompromisnu kvalitetu uvijek donese rezultate. Modernim mobilnim kućicama u koje ugrađuju svoje proizvode, namještaj i opremu zaokružili su proizvodnu priču. Već su našle svoje mjesto u brojnim kampovima, ali, što je još važnije, one mogu u samo nekoliko dana vratiti krov nad glavom obiteljima čiji su domovi stradali u potresu. Nema boljeg recepta da se što prije oporavimo od te katastrofe od toga da domaće gospodarstvo pomogne zadržati naše ljude na Banovini. Time liječimo naša dva najveća problema – ekonomski i demografski", istaknuo je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović dodavši kako s tvrtkama poput Nord Produkta nema straha za budućnost hrvatskoga gospodarstva.

Nort Produkt  Nort Mobile Foto: HGK 

Direktor Nord Produkta Krešimir Hazler rekao je kako kuhinje, slavine i mobilne kućice Nord uživaju povjerenje domaćih potrošača, a prisutne su i u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Njemačkoj i Švedskoj. Za daljnji rast proizvodnje potreban im je veći izvoz, pa su kupili i slovenski Armal koji razvijaju kao brend za cijelu kupaonicu.

"Smatramo da bi se po uzoru na njemačke i austrijske tvrtke hrvatski proizvođači trebali više povezivati i podržavati u nastupu na stranim tržištima. Tu vidimo ključnu ulogu Hrvatske gospodarske komore s kojom imamo dobra iskustva u podršci pri izlasku na međunarodni sajam ISH", rekao je Hazler te pojasnio kako je upravo povezivanje hrvatskih proizvođača bila ključna tema sastanka s predsjednikom HGK, a pričali su i o obnovi potresom pogođenih područja te trendovima odmora u mobilnim kućicama.

Upravo je sanacija štete od potresa idealna prilika za snažniji angažman domaćih tvrtki koje se bave montažnom gradnjom. Stoga je u organizaciji HGK Nord Produkt zajedno s drugim tvrtkama već predstavio svoj asortiman projektantima i upoznao ih sa svim prednostima i specifičnostima montažne gradnje. Njihovi se proizvodi mogu pronaći i u online Katalogu hrvatskih proizvoda HGK, koji je izrađen s namjerom predstavljanja domaće proizvodnje naručiteljima roba i usluga, s detaljnim informacijama o proizvodima, a posebno prilikom pripreme natječajne dokumentacije. U Katalogu je, u sklopu akcije Ugradimo hrvatsko, izrađena posebna kategorija proizvoda i tvrtki za obnovu od potresa u kojoj je upisano oko 1.500 proizvoda.

 

P.hr/I.G.