Rimac na inovativan način traži ulagače

17. rujna 2019.

Foto: Rimac Automobili

Rimac Automobili i njihova tvrtka kći Greyp privukli su 150 milijuna eura investicija od velikih kompanija poput Hyundaija, Kije i Porschea. No, kako bi proširili mogućnosti i ojačali ulagački potencijal u kampanju, odlučili su putem Neufound platforme ući u novi krug dokapitalizacijom, a prva na redu njegova je tvrtka Greyp - proizvođač pametnih električnih bicikala.

Kako kaže osnivač i većinski vlasnik tvrtke Mate Rimac, u proteklih deset godina veliki dio vremena potrošio je u osiguravanje budućnosti za svoje kompanije. "Tradicionalni je način prikupljanja sredstava kompliciran, dug i iscrpljujući, ali i limitiran na ekstremno mali broj ulagača. Tvrtke se muče da pronađu prave investitore, dok investitori imaju problem pristupiti pravim kompanijama. Upravo zato odlučili smo potražiti novac za novi krug rasta Greypa putem Equity Token Offeringa, odnosno inicijalne ponude tokena kriptovalute na potpuno reguliranoj i legalnoj platformi Neufund. Preko nje svatko tko vjeruje u našu viziju i budućnost tvrtke može sudjelovati i posjedovati dio Greypa, kao i veliki igrači koji su već uložili u nas. Vjerujem da je ovo izvrstan način da demokratiziramo ulaganje u kojima tvrtke dolaze do mnogo veće publike i svatko može ulagati u kompaniju u koju vjeruje", naveo je Rimac u objavi kojom je pozvao investitore da ulažu u kompaniju.

greyp g6x Foto: Grey

Sadašnja vlasnička struktura Greypa je sljedeća: Mate Rimac drži 42 posto tvrtke, Camel Grupa 17 posto, Adriano Mudri 11 posto, Porsche 11 posto, China Dinamics 7 posto, New Automovile Development 4 posto, a ostatak od 7 posto u rukama je malih dioničara.

Inicijalna ponuda tokena (ICO) započinje 23. rujna, javna ponuda će trajati 30 dana i sve dionice stvorene na ovoj ponudi imat će pravo glasa na skupštini društva Greyp. Jedna dionica imat će nominalnu vrijednost od 100 kuna, a plaćanje će ići preko tokena kriptovalute etherum. Ciljano ulaganje u ovoj rundi dokapitalizacije procjenjuje se na između 850.000 i 4,8 milijuna eura.

Novim ulagačima u kompaniju nudi se kao izlazna strategija ovog ulaganja novi električni bicikl vrijedan nekoliko tisuća eura za samo stotinu eura ulaganja.

Krešimir Sočković