Rimac izdvojio poslovanje tvrtke koja će raditi i za druge proizvođače auta
"Nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala", kaže Mate Rimac
Foto: Rimac Grupa
Rimac Grupa je u potpunosti operativna od 1. siječnja 2022., kao krovna tvrtka koja uključuje Bugatti Rimac (aktivna od studenog 2021.) i novu samostalnu tvrtku Rimac Technology, koja ima sjedište u Svetoj Nedelji i koja zapošljava 1.000 ljudi.
Rimac Grupa je većinski dioničar u Bugatti Rimac s 55 posto udjela, a Porsche u vlasništvu preostalih 45 posto, dok Rimac Technology izdvajanjem postaje potpuno neovisna tvrtka u 100 postotnom vlasništvu Rimac Grupe. Ova će Rimčeva tvrtka nastavit širiti svoje aktivnosti u razvoju, proizvodnji i izvozu baterijskih sustava visokih performansi, električnih pogonskih sklopova, elektroničkih sustava i komponenti korisničkog sučelja koje su Rimac Automobili i prije razvijali i proizvodili za druge proizvođače, stekavši reputaciju pouzdanog dobavljača napredne tehnologije elektrifikacije visokih performansi.
Rimac Technology bez nadzora investitora
Danas Rimac Technology surađuje s mnogim velikim proizvođačima automobila diljem Europe, koristeći znanja stečena u razvoju Nevere i mnogih drugih automobila za druge proizvođače kako bi ponudio niz proizvoda koji njihove kupce prati kroz cijeli proces stvaranja proizvoda – od koncepta do serijske proizvodnje, navodi se u priopćenju tvrtke. Poznato je da je Rimac Technology surađivao s mnogim svjetskim proizvođačima automobila uključujući Porsche, Hyundai, Kiu, Automobili Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin, ali, ističe se u priopćenju tvrtke, rade i na mnogim drugim projekatima koji su još uvijek nepoznati javnosti.
Nakon što su proteklih godina isporučili komponente za nekoliko malo-serijskih automobila poput Aston Martina Valkyrie ili Pininfarina Battiste, Rimac Technology povećava svoje proizvodne kapacitete i proizvodit će desetke tisuća sustava visokih performansi godišnje do 2024., te nastaviti povećavati količine na nekoliko stotina tisuća sustava godišnje s proizvodima u rasponu od hibridnih baterijskih sustava do kompletnih platformi za vozila.
Ova Rimčeva tvrtka, ističe se u priopćenju, slobodna je od nadzora bilo kojeg drugog proizvođača, uključujući investitore u poslovanje Rimac Grupe.
Foto:Rimac Grupa
"Kako Rimac Technology često radi na konkurentskim projektima za druge proizvođače automobila, za klijente jednako je važno da se njihovi projekti čuvaju u tajnosti, kao i da se isporučuju uz traženu cijenu, performanse i na vrijeme", pojašnjavaju.
Rimac: Odvajanje poslovanja za druge proizvođače je prirodan korak
"Ako se vratimo na sam početak poslovanja Rimac Automobila 2009. godine, san mi je bio napraviti vlastiti električni hiperautomobil. S Neverom vjerujemo da smo ostvarili taj san, stvorili smo najbrže ubrzavajući automobil na svijetu koji nije 'samo' brz nego i udoban, upotrebljiv i koji pokazuje naše mogućnosti. Električni pogon, baterijski sustav, sustav Torque Vectoringa, povezivost, sustavi upravljanja i bezbrojni drugi električni sustavi na Neveri su sve naši vlastiti proizvodi, a svaki od njih se može prilagoditi aplikacijama koje možete pronaći na nizu vozila proizvedenih u većim serijama. Odvajanje poslovanja za druge proizvođače u industriji u vlastiti entitet u obliku Rimac Technology tvrtke prirodan je korak jer su nam fokus dva potpuno različita tržišta, hiperautomobili i komponente. Na primjer – proizvodi tvrtke Rimac Technology, iako su na vrhuncu performansi, također moraju biti izuzetno troškovno konkurentni i proizvedeni u velikim količinama, dok su izazovi za hiperautomobile drugačiji. Ova nova struktura omogućit će svakoj tvrtki Rimac Grupe da procvjeta do svog punog potencijala, zadržavajući sinergiju među dvije kompanije – na primjer, koristeći vlastite hiperautomobile kao 'testne poligone' za novu tehnologiju prije nego što je ponudimo drugim proizvođačima automobila", komentirao je Mate Rimac, izvršni direktor Rimac Grupe.
Foto:Rimac Grupa
Kao izvršni direktor Rimac Grupe, Rimac vodi i Bugatti Rimac i Rimac Technology. Bugatti i Rimac Automobili nastavljaju kao zasebne marke, djelujući kao dio Bugatti Rimac sa zajedničkim istraživanjem i razvojem i drugim ključnim funkcijama, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i distribucijske kanale. Bugatti Rimac predstavlja tvrtku koja će razvijati budućnost Bugatti i Rimac vozila, udruživanjem resursa i stručnosti u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim područjima.
Od 2023. godine Rimac Grupa, uključujući Rimac Technology, imat će sjedište u novom Rimac Kampusu od 200.000 m2 u Kerestincu, u kojem će raditi oko 2500 zaposlenika. Bit će to lokacija proizvodnje potpuno električnog hiperautomobila Nevera i budućih Rimac modela, kao i proizvodnje komponenti za druge proizvođače automobila.