Nova generacija energetskih pića hrvatskog start-upa

6. rujna 2019.

Foto: Supera moć

Nemate snage, umorni ste ili jednostavno žedni? Mnogi upravo kao izbor koji će riješiti jedan ili sva tri problema posežu za hladnim energetskim napitkom koji će podići razinu energije te ih okrijepiti. Suvremeni potrošači, u potrazi za osvježenjem koje će potaknuti njihovu prirodnu energiju, žele novu generaciju ovakvih pića, a od sredine prošle godine dostupan im je Higher limun-menta, iza kojeg stoji hrvatska start-up tvrtka Supera moć.

"Higher je craft napitak nove generacije, koji sadrži jedinstvenu kombinaciju prirodnih i funkcionalnih sastojaka. On je inovativan energetski booster, bez šećera, kofeina, kalorija, umjetnih boja i umjetnih aroma, donosi jedinstven spoj biljnih ekstrakata te minerala i vitamina koji pridonose smanjenju umora i iscrpljenosti. Sadrži i južnoameričku maku te azijski ginseng, biljke tradicionalno korištene za održavanje kognitivnih sposobnosti, ali i brojnih drugih funkcija poput onih povezanih s ljubavnim životom“, kaže generalni direktor tvrtke Supera moć Damir Sertić, koji ističe kako su proizvod osmislili, formulirali i razvili hrvatski stručnjaci. 

Potrebne sastojke i sirovine za pripremu Highera kupuju od dobavljača koji su u njihovoj prodaji lideri u Europi. Piće pak pune u Austriji jer u Hrvatskoj niti jedna punionica napitaka trenutno nema mogućnost punjenja u slim limenke od 250 mililitara. U slučaju eventualnih poremećaja u opskrbi postojećih dobavljača razrađena je opcija poslovanja s drugim dobavljačima sirovina i punionicama u bliskom okruženju.

Svjetsko tržište napitaka, prema podacima Grandview Market Researcha, stalno raste. Energetski napitci jedna su od najbrže rastućih kategorija hrane, a tom rastu najviše pridonose proizvodi koji imaju manje štetnih sastojaka i bazirani su na prirodnosti. Tržište energetskih napitaka u Hrvatskoj, na kojem se tvrtka predstavila u drugoj polovici 2018., još uvijek je u razvoju, ali može se očekivati kako će se globalni potrošački trendovi i rast tržišta replicirati i na hrvatskom tržištu.

supera slika tri

Iako je Higher obogaćen, funkcionalan osvježavajući napitak i nije dodatak prehrani, Sertić napominje kako preporučuju osobama koje uzimaju lijekove ili pate od određenih bolesti poput dijabetesa, oštećenja kardiovaskularnog sustava ili štitnjače, da se prije konzumacije posavjetuju s liječnikom, a to je preporučeno i trudnicama, dojiljama i djeci.

Ovaj energetski napitak trenutno se može naći na više od 1000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji, odnosno u svim većim trgovačkim lancima te na  benzinskim postajama na tim tržištima.

Novi trendovi u industriji

Inovatori okupljeni oko ideje tvrtke Supera moć usmjereni su na kreiranje novih trendova u industriji pića. Dugoročni cilj uključuje pozicioniranje tvrtke kao tržišnog lidera i inovatora u području energetskih napitaka zasnovanih na prirodnim sastojcima. U sklopu programa Inovacije novoosnovanih MSP-ova – II. faza odobren im je projekt i pred potpisivanjem su Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz EU fondova.

"Ciljevi ovog projekta su inovirati, unaprijediti verziju postojećega energetskog pića Higher limun-menta, te kreirati novu verziju okusa, a u planu su i zapošljavanja  dvaju novih djelatnika do kraja ove godine. S postojećim i novim proizvodima planiramo u 2020. godini pojačati svoju prisutnost na postojećima te ući na još dva velika nova tržišta u Europi. Do 2023. pak planiramo povećavati i svoj udjel u prodaji u kategoriji pića na svim tržištima gdje jesmo ili ćemo biti prisutni", kaže Sertić te ističe kako je tvrtka već prepoznata na tržištu kapitala te je početkom 2018. privukla četiri nova investitora koji su ušli u vlasničku strukturu, a trenutačno su u razgovorima i s novim investitorima čije će ulaganje omogućiti snažni rast i ostvarenje planiranih ciljeva.

 

supera slika dva

Od početka poslovanja jedan je od temeljenih postulata poslovanja ove kompanije socijalna osviještenost, tako da su nedavno donirali Hrvatskoj vatrogasnoj zajednici više od 7.000 bočica svoga osvježavajućeg pića.

"Nastojimo pridonijeti kvaliteti života zajednici u kojoj radimo i živimo i nekim svojim aktivnostima za opće dobro. Dali smo svoju skromnu potporu našim vatrogascima pružajući im mogućnost osvježenja dok se u ovim ljetnim vrućinama bore za očuvanje prirode i ljudi. To nije prva slična akcija jer smo već imali suradnju sa SOS dječjim selom, gdje se od svakog prodanog Highera dio novaca donirao njima", rekao je Sertić te istaknuo kako to sigurno neće biti posljednje takve aktivnosti.

Ilijana Grgić