Narudžbe putem aplikacije Glovo u Hrvatskoj rasle za više od 500 posto

29. travnja 2021.

Teo Širola/Foto: Glovo Hrvatska

Aplikacija Glovo koja je na hrvatskom tržištu prisutna pune dvije godine, svoje poslovanje proširila je na 11 gradova, a trenutno je aktivno više od 1.000 dostavljača koji su dostavili više od devet milijuna proizvoda. Među najčešće naručivanim namirnicama našle su se banane, kojih je dostavljeno više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara, a slijedi dostava vode, krumpira i jaja. Od gotove hrane najpopularniji je takozvani fast food.

Narudžbe namirnica putem Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle su za više od 500 posto u odnosu na vrijeme prije pandemije.

"S obzirom na izazovna vremena u kojima živimo, mogu reći kako smo izraziti zadovoljni uspjehom platforme. U ove dvije godine svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je našu aplikaciju na svoj mobitel", rekao je generalni direktor Glovo Hrvatska Teo Širola. Dodaje kako su njihovi dostavljači, otkako posluju u Hrvatskoj, prešli 12 milijuna kilometra, čemu je ekvivalent 30 putovanja od Zemlje do Mjeseca.

Glovo Foto: Glovo 

Glovo je nedavno dobio 450 milijuna eura investicija u krugu financiranja serije F, pod vodstvom globalnih investicijskih fondova Luxor Capital Group i Lugard Road Capital te uz sudjelovanje Delivery Heroa, Drake Enterprisesa i GP Bullhounda, dosadašnjih ulagača.  

Ova injekcija kapitala u tvrtku, koja je 2015. godine započela poslovanje iz Barcelone kao startup, ići će za jačanje postojećih te za nova širenja. Do sada su prisutni na 20 tržišta u velikom dijelu Europe, na Bliskom istoku i Africi te imaju više od 10 milijuna korisnika.

Investicija će koristiti i u razvoju novog odjela Glova za ekstrabrzu dostavu, tzv. Q-Commerce, koji je ocijenjen iznimno važnim segmentom strateškog opredjeljenja za dostavu različitih kategorija proizvoda.

P.hr/I.G.