Nanobit osvaja nova tržišta i povećava broj zaposlenih

2. lipnja 2021.

Alan Sumina i Zoran Vučinić/ Foto: Nanobit
Nakon što je švedski gaming gigant Stillfront Grupa uspješno akvirirao Nanobit, zagrebački gaming studio nastavlja s kontinuiranim rastom na brojnim područjima.

Nakon akvizicije tim je pojačan s 33 novih zaposlenika te sada tvrtka broji gotovo 150 ljudi. Od akvizicije zabilježila je porast broja ukupnih preuzimanja svojih igara od čak 30 milijuna, sa 145 na 175 milijuna. Također, lokalizacijom su uspjeli ući na nova tržišta i tako proširiti broj potencijalnih korisnika. Njihove igre sada su dostupne na arapskom, francuskom, njemačkom, talijanskom, japanskom, portugalskom, poljskom, ruskom, španjolskom i turskom jeziku.

Ambiciozne projekte i planove ove uspješne tvrtke podržao je i predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović. Prilikom jučerašnjeg posjeta kompaniji osnivači Nanobita Alan Sumina i Zoran Vučinić Predsjednika su upoznali s dosadašnjim uspjesima i planovima za daljnji rast. 

"Sanjam o danu kada će ova kompanija kupiti švedsku tvrtku i taj dan će doći. Nadam se da ćemo ga vidjeti", rekao je predsjednik Milanović te dodao da ga fascinira što u tvrtki, koja je potpuno usmjerena na svjetsko tržište, radi tako mali broj ljudi, a zarađuju jako puno.

"S obzirom na to da sam ja hrvatski predsjednik i da moram razmišljati koliko god mogu o cjelini, Hrvatskoj treba 20 ovakvih firmi. Oni su uspješni, ali treba nam više ovakvih priča", kazao je Milanović.

 
Milanović Nanobit
Foto: Nanobit

Jedan od najvećih ICT izvoznika

"Nanobit je 2020. godinu završio s 410 milijuna kuna prihoda, čime smo zasigurno jedan od najvećih ICT izvoznika u Republici Hrvatskoj. Predsjednika Milanovića upoznali smo s gaming industrijom te našim proizvodima - igrama, koje mjesečno igra više od 10 milijuna igrača diljem svijeta te izazovima i mogućnostima koje domaći IT sektor nudi. Prošle godine navršeno je 12 godina od osnivanja Nanobita, a ujedno smo postali dijelom švedske Stillfront Grupe. Ništa od uspjeha ne bi bilo moguće bez naših kolega kojih je sada gotovo 150, a od kojih su mnogi tu od prvog dana. Ponosni smo na ostvareno do sada i siguran sam da najbolje tek slijedi", zaključio je Alan Sumina, suosnivač i direktor Nanobita.

U travnju 2021. predstavljena je i druga igra Nanobita namijenjena arapskom tržištu - My Story: Choose Your Own Path. Igra je lokalizirana na arapski jezik i tamo je dostupna pod naslovom Girls’ Secrets u sklopu partnerstva s Tamatemom, vodećim izdavačem igara za mobilne uređaje u regiji MENA. Partnerstvo dolazi godinu dana nakon lokalizacije videoigre Hollywood Story: Fashion Star pod naslovom Fashion Queen, koja je osvojila arapsko tržište igara ostvarivši 10 milijuna preuzimanja.

P.hr/I.B.