Najveća hrvatska pekarnica širi svoju mrežu i uvodi nove proizvode

17. rujna 2021.

Mlinaru, najvećem domaćem lancu pekarnica u Hrvatskoj koji broji više od 220 trgovina, prošla godina donijela je brojne izazove, ali ga nije zaustavila u širenju prodajne mreže i uvođenju novih proizvoda.

Tijekom proteklog razdoblja otvorili su 16 novih prodavaonica, u Zagrebu, Splitu, Požegi, Poreču, Zadru, Šibeniku, Biogradu na Moru, Bolu na Braču, Varaždinu i Kutini, a do kraja godine planiraju otvoriti još desetak novih trgovina, kaže brend-menadžerica Mlinara Sandra Grković.

"Što se tiče ponude, postojeći asortiman stalno nadopunjujemo novim proizvodima, pratimo trendove, osluškujemo potrebe svojih potrošača i na taj način stalno proizvodimo i osmišljavamo nove proizvode", kaže Grković navodeći da među novim proizvodima imaju i neke zdrave, poput proteinskih krekera koji sadržavaju veliki udio sjemenki i proteina.

Istraživanja potvrđuju da potrošači, u današnje vrijeme, sve više teže uravnoteženoj prehrani s ciljem jačanja imuniteta i unaprjeđenja zdravlja, istodobno brinući o maksimalnoj higijeni proizvoda koje kupuju.

Uz otvaranje novih prodavaonica, u Mlinaru kontinuirano rade i na uređenju već postojećih trgovina te uvođenju novoga koncepta. Posljednja u nizu novo ruho dobila je ona u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici.

Novi koncept prodavaonica razvijen je u suradnji s renomiranom agencijom za arhitekturu i dizajn - Brigadom, sestrinskom tvrtkom nagrađivane dizajnerske agencije Bruketa & Žinić & Grey. Unutar novoga koncepta Mlinar svojim kupcima nudi još kvalitetniju ponuda tradicionalnih, ali i novih proizvoda koji će zasigurno naići na odobravanje kupaca.

"Brendovi poput Mlinara, i općenito retail-industrija pekarstva, danas su se, pogotovu u posljednjih nekoliko godina, znatno transformirali: klasične kvartovske pekare u kojima smo bili naviknuti kupiti burek, slanac ili pizzu, danas nude mnogo više i predstavljaju iskorak prema tom europskom ili svjetskom načinu života. Vrijeme je da se one sve više transformiraju i prošire ponudu koja će biti pristupačnija kupcima koji od njih očekuju više zdravih obroka, ponajprije veću količinu obroka za brzi ručak, snack, brzu večeru, nešto što se usput može pojesti, da je zdravo i ne oduzima mnogo vremena", kaže Damjan Geber, kreativni direktor agencije Brigada.

Pandemija promijenila navike kupaca

Zatvaranja u proljetnim mjesecima i loša turistička sezona odrazili su se na poslovanje Mlinara u pandemijskoj 2020. godini.

"Prošle godine prihod Mlinara bio je 579 milijuna kuna - to su nešto niže brojke u odnosu na 2019. godinu, a to je uvjetovano pandemijom u kojoj smo se našli. Pandemija koronavirusa izmijenila je navike kupaca, jako mnogo ljudi ostalo je od kuće, održavala se online nastava, pa je smanjena prodaja proizvoda On the go, koji se kupuju i jednu s nogu. Još jedan od razloga jest i slaba turistička sezona; u cijeloj Hrvatskoj imamo svoju maloprodajnu mrežu, tako da se broj potrošača znatno smanjio u prethodnoj turističkoj sezoni", kaže Sandra Grković.

Mlinar godišnje bilježi više od 36 milijuna posjeta u svojim trgovinama. Uz širenje mreže i uvođenje novih proizvoda, sigurno je da će ta brojka u budućnosti rasti.

 

Ivana Barać/Franjo Maltar