Bruketa & Žinić & Grey najbolja agencija BalCannesa

25. rujna 2020.

Foto: Weekend Media Festival

Druženje na Weekend Media Festivalu odgođeno je za neke bolje prilike i sigurnija vremena, no inspiracija je uvijek dobrodošla – zato su regionalna revija kreativnosti i proglašenje dobitnika posebnih nagrada BalCannesa održani na Facebook-stranici BalCannesa, a prijenos uživo pratili su i navijali sudionici iz komunikacijske industrije diljem regije.

I ove su godine, zahvaljujući nizu stručnjaka iz cijele regije, okupljenih na virtualnom žiriranju, natjecatelji regionalne komunikacijske industrije imali priliku saznati više o tome kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaka od tri skupine žirija dodijelila je nagradu najboljim projektima prema svome izboru.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa dobila je agencija Bruketa & Žinić & Grey, čijih je čak pet projekata žiri smjestio među najboljih 25 u regiji prije primjene pravila o ravnomjernoj zastupljenosti prijavitelja, čime su se među top 25 našla tri projekta s visokim ocjenama. Projekt Dual purpose for a higher purpose agencije Saatchi & Saatchi Croatia i klijenta Violete proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a nositelj je još nekoliko lavova BalCannesa – posebne nagrade žirija agencija, posebne nagrade žirija novinara te nagrade za najbolji regionalni projekt, dok je njihov projekt Toilet paper can save your ass dobitnik nagrade žirija klijenata.

BalCannes 2020 Foto: Weekend Media Festival

Nagrada za hrabrost 

Nagradu za hrabrost klijenta, koju je žiri BalCannesa uveo prošle godine, osvojila je Violeta, a posebna je novost ovogodišnjega BalCannesa nagrada New normal – izvanredni lav za izvanredne uvjete, kojoj je cilj bio nagraditi najbolji projekt kreiran tijekom ovogodišnje pandemije zbog istaknute inovativnosti, snalažljivosti i kreativnosti uslijed bitno otežanih uvjeta stvaranja i življenja. Po tim se kriterijima istaknula agencija McCann Beograd, koja je New Normal lava osvojila za projekt Thank you, Doctors.

Svi oni koji još nisu pogledali reviju i proglašenje dobitnika lavova, i dalje to mogu učiniti na Facebook-stranici BalCannesa, a svi pristigli projekti uskoro će biti objavljeni na BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija komunikacijske industrije koja tijekom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima u potrazi za novim poslovnim partnerima.

Organizatori su BalCannesa Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival. 

P.hr/I.G.