Bruketa & Žinić & Grey najbolja agencija BalCannesa
Foto: Weekend Media Festival
Druženje na Weekend Media Festivalu odgođeno je za neke bolje prilike i sigurnija vremena, no inspiracija je uvijek dobrodošla – zato su regionalna revija kreativnosti i proglašenje dobitnika posebnih nagrada BalCannesa održani na Facebook-stranici BalCannesa, a prijenos uživo pratili su i navijali sudionici iz komunikacijske industrije diljem regije.
I ove su godine, zahvaljujući nizu stručnjaka iz cijele regije, okupljenih na virtualnom žiriranju, natjecatelji regionalne komunikacijske industrije imali priliku saznati više o tome kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaka od tri skupine žirija dodijelila je nagradu najboljim projektima prema svome izboru.
Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa dobila je agencija Bruketa & Žinić & Grey, čijih je čak pet projekata žiri smjestio među najboljih 25 u regiji prije primjene pravila o ravnomjernoj zastupljenosti prijavitelja, čime su se među top 25 našla tri projekta s visokim ocjenama. Projekt Dual purpose for a higher purpose agencije Saatchi & Saatchi Croatia i klijenta Violete proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a nositelj je još nekoliko lavova BalCannesa – posebne nagrade žirija agencija, posebne nagrade žirija novinara te nagrade za najbolji regionalni projekt, dok je njihov projekt Toilet paper can save your ass dobitnik nagrade žirija klijenata.
Foto: Weekend Media Festival
Nagrada za hrabrost
Nagradu za hrabrost klijenta, koju je žiri BalCannesa uveo prošle godine, osvojila je Violeta, a posebna je novost ovogodišnjega BalCannesa nagrada New normal – izvanredni lav za izvanredne uvjete, kojoj je cilj bio nagraditi najbolji projekt kreiran tijekom ovogodišnje pandemije zbog istaknute inovativnosti, snalažljivosti i kreativnosti uslijed bitno otežanih uvjeta stvaranja i življenja. Po tim se kriterijima istaknula agencija McCann Beograd, koja je New Normal lava osvojila za projekt Thank you, Doctors.
Svi oni koji još nisu pogledali reviju i proglašenje dobitnika lavova, i dalje to mogu učiniti na Facebook-stranici BalCannesa, a svi pristigli projekti uskoro će biti objavljeni na BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija komunikacijske industrije koja tijekom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima u potrazi za novim poslovnim partnerima.
Organizatori su BalCannesa Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival.