Na Weekendu o seksu, lažima i nekretninama

3. srpnja 2019.

Foto: WMF

Weekend Media Festival u svom će se 12. izdanju od 19. do 22. rujna, uz već poznato mjesto u staroj tvornici duhana u Rovinju, održati i u luksuznom Grand Park Hotelu Rovinj te okupiti najrelevantne stručnjake komunikacijske industrije iz cijele regije. Na predavanjima, panelima i radionicama aktualizirat će se brojne teme, od streaming-servisa i utjecaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promjena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.
U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg zovu i spasiteljem švicarske industrije satova, legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj. Biver je jedna od najutjecajnijih osoba u svijetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak ispričat će nam kako je prvi uklopio luksuzni brend u svijet nogometa, kako je izgledala suradnja s Cindy Crawford, Michaelom Schumacherom i Pierceom Brosnanom te zašto pobjednici Formule 1 nose samo njegove satove.

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend svake godine trudi uvesti novosti kako bi sudionicima ponudili nešto novo i neočekivano. "Ove smo godine osmislili novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova Weekend lokacija impresionirati naše sudionike jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj. Na Weekendu ove godine obilježavamo i 50. godišnjicu čuvenog Woodstocka. Poruka koja stoji iza toga legendarnog festivala primjenjiva je i danas jer u vrijeme rastućeg populizma svijetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija", kaže Ricov.

Panel Kako preživjeti seks, laži i nekretnine bavit će se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svjedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava jest iseljavanje i zato će se na panelu Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživjeti njihov odlazak? raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i što to znači za ukupno tržište. Trendovima u medijima bavit će se panel Novinarstvo i društvene mreže, gdje će sudionici komentirati kako se novinarstvo promijenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant-vijesti, a o tome zašto pada povjerenje u medije i koje su posljedice toga za društvo raspravljet će se na panelu popularnog imena Spotlight. 

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu u obliku niza panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li razočarani tehnologijom. "Danas svjedočimo sudaru Silicijske doline s državnim aparatima i realnim svijetom. Regulatori raznih zemalja natječu se tko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Tko će pobijediti u globalnom ratu te kako će izgledati medijski svijet nakon techlasha raspravljat će se na panelu Mark izdrži! Kako će Zuckerberg & prijatelji preživjeti globalni techlash?", najavljuje Vrdoljak.
Na panelima Kids, kids, kids: Kako stvoriti dobar dječji sadržaj? i Digitalni wellbeing govornici će raspravljati o sadržaju za digitalne generacije te kako si kvalitetno organizirati život u doba interneta i mobitela.

Hoće li Netflix preživjeti jaku konkurenciju, što očekivati od Disney+, a što sve to znači za korisnike te kako će veliki broj servisa utjecati na proizvodnju lokalnog sadržaja samo su neka pitanja na koja će se odgovor dobiti na panelu Streaming Wars. U sklopu panela Content is the king! Again! otkrit će se kakva je sadašnja situacija u smislu televizijskog sadržaja, kakvi su trendovi globalno te kako se u tome snalaze Hrvatska i regija.

U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove se godine održava osmi BalCannes na kojem će se vrednovati najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regije. Revija BalCannes poznata je po svojemu jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da djeluje za boljitak struke. Najvećem lavu i dobitniku nagrade organizatori BalCannesa, honorirat će trošak prijave jednog projekta na natjecanje Cannes Lions 2020. godine. Agencije iz cijele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. rujna. Dodijelit će se i najvažnija regionalna digitalna nagrada SoMo Borac te tako otkriti tko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodjeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podijeljene statue, 54 pobjednika, 122 člana žirija i oko 2300 posjetitelja dodjele. Ove je godine kategorija Viralni blockbuster zamijenjena kategorijom One-Hit Wonder, a u njoj se nagrađuje objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i dijeljenja.

Prijave su već otvorene i traju do 3. rujna.

P.hr/K. Sočković