Može li marketing biti odgovoran?

9. listopada 2019.

Marketing je jedna od branši koja se najbrže preselila u digitalni svijet. To ne čudi ako uzmemo u obzir da je gotovo 60 svjetske populacije online i da velika većina potrošača prati omiljene brendove i kupuje putem interneta. No, doseg marketinga odavno je nadrastao sam biznis. Statistike kažu da svatko od nas u prosjeku vidi i do 5000 oglasa dnevno. S velikom moći dolazi i velika odgovornost, a izazov je velik.

Zato HGK putem svojeg Udruženja marketinga podržava donošenje ICC-jeva Kodeksa oglašavanja i marketinškoga komuniciranja.

Najlakše žrtve i najveći izazovi nalaze se u posebno ranjivim skupinama djece i mladih, kaže glavni i izvršni direktor Greywisea, Oliver Grey. "U digitalnom okruženju postoje posebne stvari. Rast je marketinških utjecaja blogera i vlogera. Teško je razlučiti što je komercijalno, a što nije. Ima puno sadržaja na različitim platformama i medijima. Ključno je reći tvrtkama da kada rade u takvom okruženju, ako su sadržaji posebni za pojedinu publiku, morate imati ili dozvolu roditelja za ulazak u pojedina područja i izbjeći reklamiranje videoigara i osjetljivih proizvoda, alkohola ili igara na sreću", kaže Grey.

Makretingaši ističu kako im je želja da reklame koje zavaravaju kupce postanu stvar prošlosti, čime se vraća povjerenje kupaca i marketing budućnosti usmjerava u zdravom pravcu.

Krešimir Sočković