Mladi kreativci imaju priliku zasjati na natjecanju Young Lions Croatia

25. siječnja 2022.

Foto: Shutterstock

Nova generacija kreativaca uskoro će imati priliku konkurirati za titulu budućih zvijezda komunikacijske industrije. Naime, otvorene su prijave za natjecanje Young Lions Croatia, koje će se održati u Zagrebu 4. i 5. ožujka 2022. u partnerstvu s E.ON-om Hrvatska.

Najbolji tim Hrvatsku će predstaviti na online natjecanju Cannes Young Lions, a potom iskusiti nevjerojatnu energiju kanskog festivala Cannes Lions. Prijave su otvorene do 25. veljače 2022., a prijavnica i sve druge informacije dostupne su na službenoj stranici natjecanja.

Young Lions Croatia sve spremne na lavovski posao baca u kreativnu divljinu, iz koje moraju u timu od dvoje izaći unutar 24 sata s kreativnim rješenjem za klijenta. Odvojeni od vanjskog svijeta, imaju potpunu slobodu pustiti svoju kreativnu energiju s lanca i pokazati svima zašto su upravo oni kraljevi komunikacijske džungle. Kreativci do 31 godine starosti na raspolaganju imaju pet natjecateljskih kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR te biraju područje u kojem najbolje mogu iskazati lavovsku snagu.

Dinamični tijek već je svima poznat - domaćin će natjecanja biti Zagrebački inovacijski centar (ZICER), a nakon okupljanja i predstavljanja briefa svi će se baciti na posao, pri čemu im pomoć u vidu kreativnih materijala nudi i kreativni partner natjecanja Shutterstock, koji natjecateljima otvara svoju bazu.

"Velike promjene uvijek su bile rezultat znatiželje, neumorne upornosti i hrabrosti. Kao energetska kompanija E.ON je usmjeren na stvaranje održivije budućnosti koju vrijedi živjeti generacijama koje dolaze. Upravo te generacije, koje preispituju status quo, razmišljaju inovativno i otvoreno te stvaraju ideje i rješenja koja prije nisu postojala, u fokusu su natjecanja Young Lions. Zato smo ponosni što možemo dati doprinos ovom natjecanju koje će ponuditi rješenja koja će učiniti stvarnu razliku i pomoći odabranoj neprofitnoj organizaciji da sutrašnji svijet učini boljim mjestom", rekla je Sandra Koroljević, stručnjakinja za korporativne komunikacije E.ON-a Hrvatska i članica ovogodišnjeg žirija Young Lionsa.

Klijent dobiva kreativna rješenja 

Važno je istaknuti da ovo natjecanje ima i humanitarni karakter – klijent, čiji brief mladi lavovi rješavaju, svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva. Klijentu se završetkom natjecanja ustupaju kreativna rješenja natjecateljskih timova.

"Sudjelovanje na natjecanju Young Lions način je da mladi kreativci odmjere snage sa svojim vršnjacima. To je prilika da testiraju sami sebe, da se stave na kartu kreativne industrije. Agencijama je to prilika da pokažu rezultate rada sa svojim mladim snagama", rekao je Nikola Žinić, član Organizacijskoga odbora Dana komunikacija designiran za natjecanje Young Lions.

Uz podizanje društvene svijesti, ovaj format pomaže natjecateljima u razvijanju kreativnih vještina, nošenju s vremenskim pritiskom, izgrađivanju komunikacijske sposobnosti i samostalnog donošenja odluka – a najbolji natjecateljski tim imat će priliku dokazati se na globalnoj sceni na svjetskom online natjecanju kreativnosti.

P.hr/I.G.