Medijska i glazbena industrija pomažu glazbenicima koji ne rade zbog pandemije

27. ožujka 2020.

Foto: Pixabay

Servis za strujanje glazbe Spotify pokrenuo je svoju COVID-10 Music Relief web stranicu na kojima ljudi mogu donirati novac organizacijama koje podržavaju glazbenike i druge zaposlene u medijskoj i glazbenoj industriji, a koji zbog pandemije koronavirusa ne mogu raditi, održavati koncerte i zarađivati. Kompanija je najavila kako će svaki donirani dolar podržati sa svojom jednako velikom donacijom, do iznosa od ukupno 10 milijuna američkih dolara. 

Istovremeno, najavila je kako će uskoro dopustiti glazbenicima da preko njihove platforme sakupljaju novac izravno od svojih fanova. 
I drugi glazbeni i medijski servisi poput YouTube Musica, Amazon Musica, i Tidala, također su podržali glazbene i medijske profesionalce koji su ostali bez prihoda zbog otkazivanja svojih gaža.

Prošlog tjedna medijski div strujajućeg videa Netflix uključio se doniranjem 100 milijuna dolara u fond pomoći za ljude koji rade u kreativnoj industriji, koja je trenutno u potpunom zastoju. 

Krešimir Sočković